Am coborat la parter, unde dau de un Harry imbracat intr-un costum negru, cu o camasa alba descheiata la primii doi nasturi. Parul sau era prins intr-un coc micut care practic ma innebunea.
-Woow. Spune el facand ochii mari si zambind.
-acelasi lucru pot sa il spun si eu despre tine. Spun si zambesc la randul meu.
-La multi ani! Imi spune si ma saruta scurt, iar eu accept.
De pe scări se aude un 'aww' iar cand ne uitam in directia aceea, le vad pe fete sprijinite de balustrada urmarind atente fiecare miscare.
-Nu ne bagati in seama. Spune Mia iar eu chicotesc.
Am plecat impreuna cu Harry, iar in fata casei ne astepta un Audi R8 negru mat. Harry mi-a deschis usa si am intrat, imediat dupa mine a urcat si Harry pe locul soferului. Porneste masina si plecam cu viteza, dar sunt deja obisnuita cu viteza lui.
-Unde mergem? Intreb nerabdatoare.
-Surpriza. Imi raspunde ranjind.
Ma bosumflu ca un copil mic iar Harry chicoteste.
Dupa 20 de minute ajungem la un reastaurant luxos din centrul orasului.
Harry iasa din masina facandu-mi semn sa stau, iar el imi deschide usa, oferindu-mi mana ca sa ies.
Dupa ce blocheaza masina, il prin de brat si mergem pe covorul rosu, luminat pe lateral cu niste beculete aurii, pana la intrarea in local.
-Buna seara. Aveti rezervare? Ne intreaba un domn inalt imbracat la costum si cu o mustata neagra.
- Buna seara. Da, pe numele Styles. Raspunde Harry serios.
-Ah, domnule Styles. Pe aici va rog. Spune si ne face semn spre o masa separata de restul, pe care erau asezate lumanari, pahare, farfurii, tacamuri si in mijloc trandafiri rosii.
Ne asezam la masa si Harry imi zambeste. Deschid meniul si dupa zece minute de holbat la mancarurile a caror nume nu le-am mai auzit in viata mea, decid sa comand paste carbonara italienesti.
-Te-ai hotarat? Intreaba Harry si inchide meniul.
-Da. Paste carbonara italienesti. Spun si vrea sa spuna si el ceva dar chelnerul apare.
-Comanda dumneavoastră? Ne intreaba pregatindu-si carnetelul.
-Doua portii de paste carbonara italienesti si cel mai bun vin rosu pe care il aveti. Spune Harry iar chelnerul aproba plecand.
-Spune-mi despre tine. Ii spun eu imediat dupa.
-Ce vrei sa stii?
-Despre familia ta, daca ai un serviciu, hobby-uri. Enumar eu iar el se incrunta dar apoi zambeste.
-Pai mama mea are 42 de ani si este directoarea unei firme destul de cunoscute din Italia, tata are 46 de ani si este seful firmei la care mama este director, am o sora, Gemma, de 24 de ani. Este casatorita si are un copil de 2 ani.
- ai un loc de munca sau ceva? Intreb curioasa.
-Amm... Acum nu e momentul potrivit. Cand vei fii pregatita am sa iti spun, dar acum ce ar fii sa ne bucuram de seara asta si de ziua ta? Intreaba si toarna vinul abia adus de chelner in pahare.
Incepem sa discutam si sa mancam din pastele care au fost delicioase.
-si...cate prietene ai avut? Intreb eu la un moment dat.
-2,restul au fost doar aventuri. Raspunde relaxat. Tu?
-1 si atat. Spun simplu.*
Dupa ce am mancat, am mai stat putin la acel restaurant, apoi am plecat la o plimbare nocturna.
-trebuie sa iti spun ceva. Spune Harry devenind agitat.
-Ce e? Intreb oprindu-ma in loc pe alea din parc, uitându-mă in ochii sai ce luceau.
-Pai.. Stii.. Eu.. Adica... Ah, la naiba. Am facut chestia asta o singura data, dar acum parca e mai greu. Spune el bagandu-si frustrat mana prun bucle.
-Doar spune. Raspun eu simplu.
-Te plac. Spune atat de repede incat imi ia câteva secunde pana sa procesez ceea ce a spus.
Am simtit cum inima imi fuge din piept si un zambet urias imi aparu pe fata. Nu sta si te holba la el ca toanta! Si ce vrei sa fac, draga constiinta? Spune-i ce simti! Oh, da.
-si.. Si eu te plac. Raspund intr-un final.
Pe fata lui Harry aparuse un zambet mare iar ochii sai luceau mai tare ca niciodata.
-Vrei sa fii iubita mea? Intreaba stangaci iar eu chicotesc de stangacia lui.
-Da! Spun si el ma trage intr-un sarut lung.
Cand nu mai avem aer, ne despartim unindu-ne fruntile si privindu-ne in ochi.
-Hai sa te duc acasa, iubito. Spune el luandu-ma de mana si punand accent pe cuvantul iubito.
Am zambit si am pornit împreună spre masina.
In cateva minute e am ajuns acasa, iar Harry m-a condus pana la usa.
Ne-am sarutat si ne-am spus 'noapte buna' apoi am intrat in casa.
Am mers in bucatarie sa beau un pahar cu apa, dar am ramas nemișcata in mijlocul bucatariei, uitandu-ma mirata la ceea ce se afla in fata mea. Mai bine spus, la cine se afla in fata mea.*********************
AN NOU FERICIT!
sper sa va placa capitolul
Intrebari despre capitol:
'Cine crede-ti ca se afla in fata Nataliei? '
31 decembrie 2015
Diana
CITEȘTI
The Highschool-terminata
FanfictionNatalia Grining-Noua eleva a liceului Holsten. Harry Styles-playboy-ul liceului Holsten. Ce se intampla cand ei doi se intalnesc? Aflati citind :)