Harry povesteste
Am parcat masina si am luat-o pe Natalia in brate, carand-o pana in casa ei. Urc sus in camera ei si o asez pe pat.
Doar sta si se uita intr-un punct fix, cu ochii mari.
-Iubito, esti bine? Intreb dar imi vine sa ma dau cu capul de toti peretii cand imi dau seama ce intrebare prosteasca pun. Normal ca nu e bine.
-Nu prea. Vreau... Vreau explicații. Spune cu o voce răgușita.
-Bine, dar promiti sa nu te sperii? Intreb bland uitandu-ma in ochii ei.
Ea da din cap in semn afirmativ.
-Cand aveam 14 ani, am plecat de acasa din cauza certurilor dintre ai mei. Stateam pe strada pana cand, un om, Michael, actualul meu sef, m-a luat sub "aripa" lui. El este seful unei mafii foarte cunoscuta in N. Y., Londra, Italia si mai multe tari. Mai pe scurt, este un mafiot foarte cunoscut. Cand m-a luat de pe strada, m-a dus la sediul unde lucreaza, prezentandu-mi armele, drogurile, iar intr-o saptamana stiam toate armele si drogurile pe derost.
Mi-a spus ca daca vand drogurile lui, imi va da multi bani,dar a spus ca trebuie sa ma intorc acasa, asa ca dupa 2 săptămâni am ajuns inapoi acasa.
In fiecare noapte, la ora 1 venea si ma lua cu masina, imi dadea drogurile care trebuiau vandute. Eu le vindeam facand foarte multi bani pe ele, iar la ora 3 venea si ma lua de acolo. Din acea suma de bani, imi dadea mai bine de jumatate.
Pana la 15 ani vindeam droguri, apoi m-a facut mana sa dreapta. Am ajuns sa fac schimburi de arme cu alte mafii periculoare, sa iau inapoi lucrurile noastre care au fost furate de alte mafii, sa... omor oameni, dar doar pe cei foarte periculoși.Azi trebuia sa fac un schimb cu acea mafie care te-a luat pe tine. Le dadeam 2 valize de arme, iar ei ne dadeau noua 2 valize si ceva de bani, dar se pare ca au aflat de tine si au schimbat schimbul. Termin de povestit si oftez zgomotos, in timp ce o privesc cu triste in ochi. Te rog sa ma ierti ca nu ti-am spus iubito, dar nu vreau sa fii in pericol. Spun si ii iau mainile in ale mele.
-E.. ok. Raspunde intr-un final.
-Pune-te si dormi. Ii spun sarutand-o pe frunte.
Se intinde iar in cateva minute adorme, la fel si eu.
Natalia povesteste
Ma trezesc din cauza alarmei. Ma intind sa o opresc dar ceva ma opreste.
Bratul lui Harry e inconjurat de talia mea, eu neputand sa ma misc.
-Harry... Harry. Spotesc si il zgaltai.
-mmm... Mormaie si deschide ochii, ridicandu-se incet.
-avem scoala. Spun si deodata imi amintesc ziua de ieri.
Incerc sa uit si ma ridic in picioare, sub privirea atenta a lui Harry.
-Eu merg acasa sa ma imbrac, te astept apoi in fata casei, bine iubito? Intreaba Harry si ma saruta pe buze.
-sigur. Murmur iar Harry sare de pe balconul meu pe al lui, intrand in casa.
Merg la baie si imi fac un dus rapid si rutina de dimineata, apoi merg in camera.
Afara e soare asa ca imi iau pe mine lenjeria intima neagra dantelata si un sutien tot negru cu dantela,un tricou larg cu maneca pana la cot, portocaliu spre maro cu dungi albe si cu o fata de pisica pe el, o pereche de blugi albastri deschis suflecati la glezne. Imi incalt conversele gri si imi piaptan parul, prinzand suvitele rebele care stau pe fata. Ma parfumez si imi dau cu o crema hidratanta pe fata si putin tus la ochi, imi iau geanta si telefonul apoi cobor jos.Azi ar trebui sa vina ai mei. Ar trebui. Ies din casa si o incui, apoi urc in masina lui Harry care ma aștepta in fata casei.
Ma saruta scut apoi porneste cu viteza.
Cand ajungem la scoala, eu plec la Alexia, Mia, Lucas si Alex, iar Harry la prietenii lui.
Prima ora am dirigentie cu Mia si Alexia asa ca pornim spre clasa, povestind, si spunandu-le de ce mi sa intamplat. In ele am incredere ca nu vor spune nimanui secretul lui Harry chiar daca aproape toata scoala ii banuieste pe baieti de lucruri rele.***********************
Buna. Sper sa va placa.
CARTE!
@RalucaHemmings are o carte chiar superba. E proza scurta, cu Louis si se numeste Kinda sucks. Mie sincer chiar imi place si ma gandeam ca poate treceti si voi pe acolo.
APP. cartea asta va mai avea doar cateva capitole, maxim 10.
9 ianuarie 2016
Diana
CITEȘTI
The Highschool-terminata
FanfictionNatalia Grining-Noua eleva a liceului Holsten. Harry Styles-playboy-ul liceului Holsten. Ce se intampla cand ei doi se intalnesc? Aflati citind :)