13

2.5K 174 5
                                    

*Natalia povesteste*
-Da-mi drumul animal infect! Tip zbatandu-ma in bratele matahalei ce ma ducea ca pe un sac de cartofi spre fabrica parasita din capatul orasului.
-Taci. Din. Gura. Spune printre dinti cu o voce groasa. Eu fac intocmai, inghitind in sec, ca sa nu ma plesneasca iar. Poate va intrebati cum am ajuns asa, nu?
Pai*Flashback*
-Natalia, eu trebuie sa plec neaparat acasa. Bunica a avut o criza, si era sa moara. Sper sa nu te superi, dar il iau si pe Daniel cu mine. Spune Ane cu cateva lacrimi in ochi.
-E ok, sper ca bunica ta sa fie bine. Spun si o imbratisez.
Dupa ce isi impacheteaza lucrurile si isi fac rezervare la avion, cei doi pleaca lasandu-ma singura in casa.
Am oftat si am mers la bucătărie sa mananc ceva. Am deschis frigiderul si am inceput sa caut prin el. Dar cand m-am dus la masa, cineva imi pune mana la gura si ma taraste afara din casa, in timp ce eu incerc sa scap. Mathala imbracata in negru si cu ochelari de soare, ma arunca in portbagajul unei dubite negre.
-Ajutor!! Cineva?!! Tip si dau cu mainile in usile dubitei inchise, dar nimeni nu imi raspunde.
Dubita porneste, iar eu stau pur si simplu in portbagajul care nici geamuri nu are, asteptand sa vad ce se intampla.
Dupa un drum lung, usa se deschide iar eu sunt gata sa sar, daca matahala nu ar tine indreptat spre mine un pistol. Un pistol adevărat! Inima mi se face cat un purice si înghit in sec facand ochii mari.
-Daca urli sau incerci sa fugi, jur ca te omor. Spune incruntandu-se la mine. Ne-am inteles?! Intreaba apasat indreptand pistolul mai aproape de mine.
-D.. Da. Raspund balbaindu-ma.
Ma prinde de brat brutal si incepe sa ma traga dupa el. Imi dau seama imediat unde sunt, in capatul orasului la fabrica parasita.
-Prostule da-mi drumul! Spun si incerc sa imi trag bratul, dar palma sa face contact cu fata mea. Imi duc mana socata pe obrazul lovit si injur in momentul in care incepe sa ma usture.
Suspin speriata cand tipul ma ia ca pe un sac de cartofi si isi continua drumul.
*End of flashback*

Am ajuns la fabrica si vad parcate 7 masini negre. Matahala intra inauntru si ma duce intr-o camaruta plina de praf si gunoaie din fabrica.
Ma lasa jos si isi indreapta spatele, unindu-si mainile in fata. Arata foarte impunator si chestia asta ma sperie.

*Harry povesteste*
Am parcat in fata fabricii si am intrat in fabrica, in camera in care se presupune ca facem schimbul.
Seful mafiei cu care facem schimbul intra inauntru impreuna cu 3 oameni, dar nici unul nu avea vreo valiza.
-Ma bucur sa te revad, Styles! Spune ironic Ludovic, seful mafiei, razand la fel de ironic.
-Pot spune acelasi lucru. Zambesc sarcastic si imi dau ochii peste cap.
-Vreau sa vad armele. Spune devenind serios, iar eu le fac sem baietilor sa le puna pe masa.
Ludovic deschide valizele si se uita la arme ranjind satisfacut.
Inchid valizele avand grija sa il sperii ca ii prind degetele.
-Vreau sa vad banii. Il imit eu pe el, iar acesta ranjeste si mai tare.
-Am schimbat putin schimbul. Tu imi dai armele si eu iti dau... MARK, adu-o... Pe ea. Ranjeste cand imi vede fata uimita.
Nu se poate, pe ea nu o pot baga in treburile mele murdare.
-Da-mi fata!! Spun printre dinti simtind cum furia creste.
-Da-mi armele si iti dau fata. Spune Ludovic.
Baietii mei si cu mine scoatem armele indreptandu-le spre ei.
Vad frica din ochii Nataliei cand vede armele,chiar daca nu as fii vrut sa afle astfel cu ce ma ocup.
-Baieti, da-ti armele. Spun calm.
Matahala care o tinea pe Natalia ii da drumul, împingând-o spre mine si facand-o sa cada in bratele mele.
-mi-a facut placere sa facem afaceri, Styles. Spune Ludovic si iasa din incapere, matahalele tinand indreptate armele spre noi ca nu cumva sa atacam.
-Esti bine? Ti-au facut ceva? Intreb repede si vad cum incepe sa tremure, si de spaima, dar si de frig, pentru ca e seara si are pe ea doar un maieu larg, fara sutien pe ea, si o pereche de pantaloni scurti, iar in picioare papuci de casa.
-s.. Sunt bine. Răspunde intr-un final balbaita, uitandu-se intr-un punct fix.
Imi dau repede hanoracul negru jos si i-l dau ei, apoi o sarut luand-o in brate in stil mireasa si ducand-o la masina.
Baietii urca si ei in masinile lor si pornim spre casa.
Tot drumul nici unul din noi nu a scos o vorba. Am hotarat sa dorm la ea in seara asta ca sa fiu sigur ca e bine.
, **************
Uhuu, putina acțiune :))

7 Ianuarie 2016
Diana

The Highschool-terminataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum