İlarin ♥

489 13 3
                                    

Sınıfın kapısını çalıp içeri girdim. Birden herkes dönüp bana baktı. Doğal bir şeydi bu. Yeni bir öğrenci. 

Öncelikle kendimi tanıtayım. Adım Aria. 16 yaşındayım. Arkadaşlarım beni Demi Lovato'ya benzetirler (o yüzden multimedia'da demi nin resmi olarak aria'yı alabilirdiniz :)) Biraz kıvırcık, ama genelde dakgalandırdığım kahverengi saçlarım ve yine aynı şekilde kahverengi gözlerim var. 

Müzik dinlemek hayatımın büyük bir kısmını oluşturuyor. Derslerim oldukça iyi ama sınıfımdaki ortam pek bana göre olmadığı için sınıfımı değiştirdiler. Zaten bu yüzden buradayım. İçeriye göz attım. Öğretmen masadan kalktı ve beni sınıfa tanıttı. 

"Evet arkadaşlar, bu daa yeni öğrencimiz Aria. Onu tanıyanlarınız olabiir çünkü A şubesinden buraya geldi. Umarım iyi anlaşırsınız." Sonra bana döndü ve;

"Sana oturacak bir yer bulalım Hmmm... Ilena'nın arkasına otur." dedi.

Dediği kızın yüzüne baktım. Esmerdi ve siyah dümdüz saçları vardı. Daha önce görmüştüm. Okulda da hakkında çok konuşulanlardan biriydi. Babası okulda çalışıyordu.Geçen senelerde tüm notları yüksekmiş. Torpillidir muhtemelen! Sürtük işte!

Geçip arkasına oturdum. Bana dönüp gülümsedi. Sıcak bir gülümsemeye benziyordu ama ben yine de inanmamıştım.

Dikkatimi derse vermeye çalıştım. Öğretmen ne sorarsa sorsun kız hemen parmak kaldırıryordu. Tüm verdiği cevaplar doğruydu. Sinirimi bozmuştu çünkü bana bir türlü sıra gelmiyordu.

-ILENA'NIN GÖZÜNDEN-

Yeni gelen kız oldukça iyi birine benziyor. Onunla neden arkadaş olmayayım ki? 

-ARIA'NIN GÖZÜNDEN-

Teneffüs zili çaldı. Öğle arasına çıkacaktık. Yemeğimi alıp masalardan birine ilerledim. Ilena denen kız yanıma geldi.

"Meraba! Ben Ilena (Ilena yazmak cidden çok zor hep önce L ile başlıyorum Ilena'nın okunuşu galiba aylin'e benziyo emin değilim )! Senin adın Aria, değil mi?"

"Hı-hı... Tanıştığıma memnun oldum." Aslında o kadar da kötü bir kıza benzemiyordu. Hoşsohbetti. İnsan ona çok çabuk ısınıyordu.

Derse birlikte girdik. Derse daha çok katılmaya başlamıştım. Öğretmenleritanıyordum, okul değil sadece sınıf değiştirmiştim ve arkadaşa ihtiyacım vardı. Ilena hakkındaki ilk düşüncelerim yerini daha iyi şeylere bırakmıştım. Kız gerçekten de dersi iyi biliyordu ve hakediyordu.

Ancak daha sonrasında bu kadar iyi arkadaş olacağımızı hiç tahmin etmemiştim...

Kısa olabilir ama bir kişi için büyük bir anlam ifade ediyor. Devamı olacak...

İlarin ♥Where stories live. Discover now