İlarin ♥♥♥♥

103 7 0
                                    

Ilena'sız bir gün bile geçiremez olmuştum. Bir gün yan yana otururken:

"Yarın sinemaya gidelim mi?"

"Bilmem, annemler izin verir mi?"

"Benimkiler seninkilerle konuşursa verirler. x'e gidelim? (bakın reklam bile yapmıyorum!!!)"

"Zaten en iyi sinema oranınki. Eğleniriz. Oje falan da almam lazım :D .ss asdfghasdfgh"

"Benim de ojelerim yarıda. Alırız. Ben babamla konuştum akşam seninkileri aricak. Yarın okuldan sonra gideriz?"

"Tmam, anlaştık. Derse gidelim hadi."

Ondan sonraki gün sinemaya gittik. Hansel ve Gretel:Cadı Avcıları... Hayatımda unutamayacağım bir film. Çünkü ilk onunla gittim. 

Oje de aldık :D

"Başka bir zaman yine gelelim! Sınavlar bitince olur mu?" diye sordum dondurma yerken.

"Tabii gelicez kızım! Sınav stresini nası atalım başka? ahha..."

"Birden Ilena'nın gözlerini bir şey kapatmaya çalıştı. İkimiz de şoktaydık. Tanıdığımız, çok iyi tanıdığımız bir ses konuştu:

"Kızlaaarrr!!! Ne aldınız bakalım?" İngilizce öğretmenimiz... Nayır... Nolamaz!!! Nooo!! Ilena soğukkanlılıkla cevap verdi. Güçlü kalmaya çalışıyordu.

"O-oje aldık hocam..."

"Hmmmm... Ne renk aldınız bakiyim??" Boyu bir zürafa kadar uzundu...Ilena yine soğukkanlılıkla:

"Sarı...Turkuaz...Mıknatıslı...Yeşil...Pembe falan işte... O kadar..." 

"İyi tamam ben gidiyorum. Tişörtün de güzelmiş Ilena!" dedi ve gitti.

Tişötr Justin Bieber'lıydı.

"Justin'den soğumamaya çalışıyorum şu an..." dedi Ilena...

"Allahtan Believe albümünü getirmemişim..." 

"Niye gözlerimi kapatmaya çalıştı yaa? Kötü sürpriz diye buna derim -,-" 

"Aynen, tamam başka bi yere gidelim hadi!"

Multimedia'daki kediler bize benziyo :D

İlarin ♥Where stories live. Discover now