5-6 ay geçmişti C şubesine geçmem üzerinden. Gayet memnundum. Diğer sınıfımdakinden daha rahattım. Üstelik artık harika bir arkadaşın vardı : Ilena...
Aramız çok iyiydi. Tek gerçek arkadaşım o olmuştu. Aramızdan su sızmıyordu. Her teneffüs okulun bahçesini turlarken konuşurduk. Derslerde arkasını dönüp bana salak salak gülümserdi. Ben de ona cevap olarak yine salak salak gülümsüyordum. Derslerim daha iyiydi.
Yeni bir sınıfa alışmam Ilena sayesinde olmuştu (kendimi de arada övüyorum -,-)...
Tüm sırlarımızı bilirdik. En saçma olanları bile... Ben ona kirazlarla ilgili şeyler anlatmıştım, o bana başka şeyler :D...
Ortak yanlarımız inanılmazdı. Bir gün yanıma geldi. Çok da yakın olmadığımız zamanlardı. Konuşmaya başladık. Konular birbirini takip ederken birden Justin ile ilgili konuşmaya başladık.
"Sen sever misin Justin'i?"
"Hayır, sevmem. Ben ona aşığım! Hayatımın anlamı!"
"Oha! Cidden mi? Ben de... Bak, bir ortak yön daha bulduk."
"Demi Lovato ve Avril Lavigne hakkında ne düşünüyorsun?"
"Onların şarkılarıyla ayakta kalıyorum! Ne zaman canımı sıkan bir şey olsa onları dinlerim. Miley Cyrus?"
"Onunla büyüdüm ben! Hanna Montana ile!"
"Çocukluğumu onunla geçirdim ben. Sevmemek mümkün mü?"
"Taylor Swift?"
"En iyi Country müzik sanatçısı mükemmel..."
"Aynen... Bak konuşacak ne kadar konu çıktı. Otur Kidrauhl hakkında konuş, Never Say Never ve Stay Strong diye bağır..."
O günden sonra arkadaşlık bağlarımız çok daha gelişmişti. Sınavlardan ikimiz de korkardık. İnektik biraz ama yine de çok heyecanlanırdık.
Sınavlardan önce birbirimize sıkıca sarılır, ellerimizi tutardık. Sonra yine sınavdan 100 alırdık -,- okuldakiler peşimize verirdi siz hem ağlıyosunuz sonra da yüksek alıyosunuz inekler sizi! diyerek :D
Durup dururken birbirimize sarılırdık.
Öğretmen öğrencilerin yerini değiştirirken benim yanımdan kalkmasın, birbirimizden ayrı (!) düşmeyelim diye ellerimizi birleştirip dua ederdik. Öğretmen bir bize, bir sınıfa bakar, en sonunda yerimizi değiştirmekten vazgeçerdi...
YOU ARE READING
İlarin ♥
RandomBu hikaye tek bir kişi için... Tek bir arkadaşlık... Sadece birine adanacak... Yalnızca İlarin'e...