Doktorlar durumunun çok ciddi olduğunu söylediler bana. Ama iyileşme ihtimali varmış. Doktorun yanından ağlayarak çıktıktan sonra bir hemşire içeri girdi. Konuşmalarını duydum. Yaşama ihtimalinin çok az olduğunu anlatıyordu.
Bileklerini kesmişti. Tanrım, neden böyle bir şey yapmıştı ki?
Odasına gidip yanına oturdum. Bileklerinde sargı vardı ama çok fazla kan kaybetmişti. Gereğinden fazla. Sonsuza kadar ağlamak istiyordum. Çığlık atarak. Öfkeliydim.
"Neden Ilena? Neden yaptın bunu kendine? Ya iyileşmeszen? Ya sana gerçekten bir şey olursa? O zaman yaşayamam ki ben!" Hemşire beni dışarı çıkartmaya çalıştı. Onun yanında kalmak istiyordum.
Çığık atıp bağırdım.
"Hayır! Onun yanından gitmicem! Onunla kalıcam ben!"
Hemşire sonunda beni bırakıp gitti. Saat çok geç olmuştu ve Ilena'nın durumu daha da ciddileşmişti.
En sonunda dayanamayıp koltukta uyuyakaldım.
'Yanıma bir melek yaklaşıyordu. Bembeyaz kanatları var. Ilena'ya ne kadar da benziyor. Dur! Benzemiyor! Ilena idi bu. Bana iyice yaklaştı ve ellerimi tuttu. İçine bir şey bıraktı. Bir kolye... Kalp şeklinde... İçini açtım. I ve A yazıyordu. Ilena ve Aria... Melek, yani Ilena bana gülümsedi ve bir anda kayboldu.'
Uyandım. Gözlerm ıpıslaktı. Uykumda ağlamış olmalıydım. Elimden bir şey kayıp düştü. Kalp şeklinde bir kolye. Aynısından.
Bir anda fark ettim sesi. Aslında olmayan sesi. Ilena'nın kalp atışlarını gösteren ekrana baktım. Dümdüz bir çizgi...
Dizlerimin üzerine düştüm.
"Yardım ediiinn!!!! O gitti! Kalbi atmıyor."
Yanına koştum. Ellerini tuttum.
"Lütfen Ilena! Beni bırakma! Ypacak daha çok şeyimiz var! Ne olur! Gitme! Daha sana rengarenk ojeler alıcaz! Simli olanından."
Hemşire ve doktorlar odaya doluşmaya başladı. Bir hemşire benim kolumdan tutup odadan çıkarttı.
Bir kaç dakika sonra doktor başını iki yana sallayarak çıktı.
Hayır! Ölmüştü. Öldü. Gitmişti! Artık yoktu.
Hastane koridorlarında duyulan tek şey Aria'nın çığlıklarıydı. Aria'nın duyduğu tek şey ise kolyenin yere düşerken çıkardığı metalik ses...
Oha çok hüzünlü oldu ben ağlıyorum yaa! Neyse, bu hikayem bu kadar. Dediğim gibi tek bir kişi için. İlarin içindi. Böyle bir şeyi, Ilena'nın yaptığını asla yapmam tabii ki biliyosun :D Umarım beğenmişsindir. Kardeşine söyle sana bi peçete getirsin yeter ağlama sen de! Sümüklü :D Kalk oje almaya gidelim <3
YOU ARE READING
İlarin ♥
RandomBu hikaye tek bir kişi için... Tek bir arkadaşlık... Sadece birine adanacak... Yalnızca İlarin'e...