Hangi goz yasi silinebilirmi ardindan bu kadar cabuk nasil yoluma devam edebilirdimki sanki hic o acilari yasamamis gibi sana yine mektup yaziyorum bana almadigini biliyorum. Ama yinede yazmak geliyo icimden konusmam lazim seninle yoksa nefes alamiyorum sanki ruhum daraliyo biliyomusun baba senin o ufacik bitanecik oglun asker oldu gitti oglun giderken okadar kalabaliktiki ama bizim gozumuz tek birini aradi senii olmayan seni kaybolup giden seni kinasida oldu oglunun cok guzeldi kinayi yakarken keske dedim icimden keske sende burda olaydin okadar cok koyduki baba yoklugun anlatam hemen sili verdim gozyaslarimi abim gorupte uzulmesin diye en cok ne isterdim bilirmisin abim yaninda benim arkamda olaydin arkami donup baktigimda benim arksmda aslan gibi babam var diyebilmeyi isterdim. Ben arkami dondugumde dedigim tek sey su oldu sen yoksun ama yigitmi yigit abimvar,arkadasim var, sirdasim var , dostum var , en onemlisi ne biliyomusun baba arkami donup abimk gordugumdd istebenim babam diyebiliyorum. SENİN abimle bana biraktigin tek guzel sey bizi birbirimize kenetlemek sma olsun be baba biz seni yinede cok ozledik kolay silinemez senin icin akittigimiz yaslar silinse bile izi kalir tipki OLUMUN GİBİ BABAMMM..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZLUGA UCUSAN MEKTUPLAR
ספרות לנערותEger biseyleri hissederek yazabiliyosan sen gercekten biseyler yasamissindir..