heee, voordat je onvoerd twee gaat lezen is het misschien handig dat je ontvoerd 1 leest ;) maar ik hoop dat jullie mijn boekje leuk gaan vinden, even een korte uitleg :p als iets zo geschreven is dan zegt iemand het als iets zo geschreven is is het een geschreven (brief of smsje enz) en ik heb een paar POV's , POV is dat het geschreven is in de ik persoon van diegene:) veel plezier met lezen :)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sofie's POV
ik trok mijn muts nog een goed over mijn oren en stapte naar buiten, ik blies en zag een rookwolkje, brr wat was het toch koud, en viel een sneeuwvlok op mijn neus, ik keek hoe hij smolt. Kom je nog Soof? riep Debbie, ik ken Debbie pas al echt heel lang en ze is super aardig! ze heeft oranje haar en van die bruine bambi ogen. Ik Kom er aan riep ik, ik pakte mijn slee en rende samen met Deb het huisje uit.
We lopen door het bos richting het duin, daar kan je super leuk sleeën volgens Debbie , het is gestopt met sneeuwen, terwijl Debbie praat over haar broertje, kijk ik om me heen, zomer was leuk maar hier was ik wel even aan toe, ik zuchtte. "kom!" riep Debbie en rende vooruit, ik rende achter haar aan de berg op. hijgend kwamen we boven aan. "even uitrusten" zei ik tegen Debbie en plofte op mijn slee, die vervolgens weggleed, gelukkig hield Debbie hem net op tijd tegen anders kon ik weer helemaal naar beneden lopen. "dankje je bent een held!" zei ik en ging weer zitten, "voorzichtig!" riep Debbie nog voor de grap.
Achter de duinen was een heide, ergens verder in de heide stond een huisje, het deed me denken aan de ontvoereing van 3 jaar terug, ik kreeg er kippevel van, even zag ik Rico's gezicht voor me. Over twee jaar kwam hij vrij, dan al, van mij part had ie levenslang gekregen!
" wat is er?" vroeg Debbie, "nee, die heide daar leek op zo'n heide waar ik dus vast gehouden werd door die Rico..." "maar daar gaan we niet aan denken! wij gaan lekker sleeën!" zei Debbie vrolijk. "ja maar..." "maar wat?" zei debbie, "ik ben.." "wat is er zeg nou!" zei debbie, "het eerst beneden!" zei ik terwijl ik naar beneden gleed. "niet eerlijk!" zei debbie lachend terwijl ze ook naar beneden gleed.
"lekker!" zei ik terwijl we in ons huisje chocomelk aan het drinken waren. we waren samen naar limbrug voor een weekje, we hadden echt de grootste lol samen, en dit was nog maar de eerste dag! we hadden een heel pak koekjes naar binnen gewerkt en hadden allebei echt GEEN zin om te koken dus bestelde we maar pizza, toen ik net opgehangen had ging me mobiel, het was me moeder.
hee mam.....ja heel gezellig!......e'echtt?? o'oke, b'bedankt dat je het even zegt.... ja ik ook van jou....nee ik wil niet naar huis.... ik laat hem niet me vakantie verpesten!.... doei kus.
""Wat is er?" vroeg Debbie, maar ik barstte in huilen uit.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
heee, hoe vonden jullie het? hier naast een foto van Sofie, oh en het wordt nog spannend hoor! even inkomen in het verhaal ;) al heb je tips ofzo zeg het please, en reageer wat je er van vond pleasee! thankyouuu! xoxo