hoofdstuk 4

422 24 19
                                    

Sofie's POV:

"goede morgen!" zei ik en stapte me bed uit, ik zette het licht aan en zag dat Debbie al ui haar bed was, ik liep naar beneden, daar was debbie ook niet. "Debbie?" riep ik, ik keek in alle kamers, nergens was ze. ze zal wel boodschappen doen zijn, dacht ik. ik zette thee en ging op de bank zitten.

brrr wat is t koud dacht ik, ik pakte een deken en plofte op de bank. "BEN THUIS!"riep debbie en zette twee volle boodschappentassen op de tafel. "Wooow! wat heb je allemaal gekocht?" zei ik verbaasd. nou gewoon, goenoeg chocomel, slagroom, ik ga vanavond een feestmaal maken dus euhm, dat was het. zei debbie met een grijns. oh en.. ze haalde chocolade croissantjes uit de tas en zwaaide ze heen en weer voor mijn gezicht. "JAMMIEE!" ik graaide ze uit haar hand en zette de oven vast aan.

"hoe ziet dat zwembad er uit dan?" vroeg debbie met volle mond aan mij. "dat zal je zo wel zien" zei ik met een grijns. oh maar trek je bikini vast aan en warme kleren want t is koud buiten!" zei ik geheimzinnig.

"we zijn er bijna!" zei ik tegen debbie, "nog een klein stukje over t strand en dan zijn we er." ik stopte even want ik kreeg een berichtje, "van wie?" vroeg debbie en keek over mijn schouder. "JAY!" zei ik stralend en las het berichtje:

zin om morgen met ze drietjes te gaan schaatsen? xx

"O MIJN GOD!!! JAAA!" riep ik. "hahaha er is hier iemand verliefd! nou, sms terug!" zei debbie. dus ik stuurde terug:

euhm, ja leuk! hoelaat? 8 uur voor de ingang? xx

"oh deb! we zijn er!" zei ik terwijl we midden op het strand stonden. "euhm, waar is het dan?" zei debbie verbaasd en keek omzich heen. "daar!" zei ik en wees richting de zee, "we gaan een veel te vroege nieuwjaarsduik doen!". debbie moest lachen, "jij bent echt zo gek als een deur hé?, nou kom mee, bij 3."

1, we trokken onze jas uit, 2 we trokken onze trui uit, 3 we trokken onze broek uit en rende de zee in, "AAAAAAH!!! KOUD!" gilde we in koor. we gingen 1 keer kopje onder en rende terug naar onze handdoek. we sloegen lachend de handdoek om toen iemand onze naam riep, het was jay!

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Dec 27, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Ontvoerd 2...Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu