"rustig maar." zegt debbie lief. " we gaan op de bank zitten, "vertel nou eens rustig wat er aan de hand is." zegt debbie. "Rico, hij.... hij komtr eerder vrij wegens goed gedrag, over 2 dagen loopt hij weer op vrije voet rond!" "echt?!, klote politie's! hij heeft jou ontvoerd die gast moet levenslang krijgen!" zei debbie boos. "ja! inderdaad maar we gaan hem niet onze vakantie laten verpesten!" zei ik, en stont op want de bel ging, "dat zal de pizza zijn." hoorde ik debbie nog zeggen.
ik deed de deur open, een hele knappe jongen stond voor de deur, "ehm, hee." zei ik, "hee" zei hij, "hier is je pizza, hawaii en funghi toch?" "ja, ehm hoeveel kost t?" "9 euro" zei hij terwijl hij de pizza's aan mij gaf, ik draaide de me om maar bleef hangen aan de verwarming en de pizza kletterde op de grond. ik voelde dat mijn hoofd rood werd, de jongen moest lachen, snel raapte ik de pizza op en pakte een tientje, "houd het wissel geld maar, ehm Jay. " "hoe weet je mijn naam?" vroeg hij geschrokken "je hebt een naam bordje" zei ik lachend, "o ja, nou dan ga ik maar weer, doeii" zei hij verlegen, "ja nou doeg." zei ik en deed de deur dicht.
"hij is zoooo knap!" zei ik toen ik met de pizza's op de bank plofte, " ik dacht al het duurde nog al lang" zei debbie lachend, ze maakte de doos open en een heerlijke pizza lucht kwam ons te gemoed, "hoe zag hij er uit dan?" vroeg debbie met volle mond, "bruin haar, blauwe ogen en hij heet jay." "en hoe weet je dat? heb je ze nummer gevraagt? " vroeg debbie met een big smile, "nee joh gek! pizza bezorgers hebben een naam plaatje sukkeltje!" zei ik terwijl ik haar een speelse duw gaf.
Toen de Pizza op was namen we een chocomelk met mega toef slagroom er op toe, I LOVE HOLLIDAY! riepen we, ik pakte de slagroom en spoot in mijn mond, debbie pakte hem af en deed het zelfde, toen we elkaar aan keken spuugde we het uit van het lachen.
zo was het de rest van de avond nog even door gegaan, ik lag in bed en dacht aan morgen, we zouden gaan schaatsen, Debbie had een cursus kunstschaatsen geregeld, dat gaat nog wat worden. ik hoorde aan Debbie's ademhaling dat ze al sliep. ik draaide me om en dacht aan Jay, hij is zo knap! met die gedachte viel ik in slaap.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hee hoe vonden jullie het? hier naast een fototje van jay :) xoxo