Capitolul 2

488 34 15
                                    

23.12.2015 |needitat|

-Mai moi sau mai crocanți?

Mama mea stă lângă tigaie, așteptând un răspuns din partea mea. Îmi las telefonul de-o parte, apoi îmi ridic privirea la tigaia unde cartofii feliați se prăjesc în baia de ulei.

-Știi bine că îmi plac cei crocanți. Dar încearcă să nu îi arzi. îi dau un zâmbet strălucitor și ea scutură paleta din plastic în dreptul meu, în semn de 'ai grijă, poți primi o paletă la fund chiar dacă ai 22 de ani'.

-Cameron mănâncă?

-Hm, nu cred. Merge la sală și are un regim alimentar strict. spun în timp ce îi trimit mesaj chiar lui. Ajunge peste 20 de minute.

-Îi pot face o salată? propune ea și îmi scutur capul.

-Nu cred că e nevoie, dar mersi.

Mama lasă cartofii acoperiți cu un capac, apoi iese din bucătărie pentru a răspunde la fix. De azi dimineață îmi tot bat capul cu sarcina pe care ne-a dat-o Styles. Tot ce trebuie să fac este să trec pe foaie criteriile după alegem moșul, însă mă întreb câți candidați vom avea? M-aş costuma eu în așa ceva, însă nu cred că cineva ar fi încântat.

Criterii pentru alegerea unui Moș Crăciun :)

• vârstă cuprinsă între 25-60 de ani

• carismatic, glumeț

iubitor de copii

• talent actoricesc

Ho! Ho! Ho! *test*

Îmi prind buza inferioară între degetul mare și cel arătător, gândindu-mă dacă ar trebui să mai schimb ceva. Chestia asta a devenit un tic nervos de câțiva ani, iar acum sunt stresată. Harry se bazează pe noi.

Ecranul telefonului meu se luminează, apărând numele Oliviei. Răspund când ai clipi la apel, curioasă de ce îmi va spune aceasta.

-Hey, ce faci?

-Încerc să stabilesc condițiile pentru selecții, tu? întreb la rândul meu și aud un zgomot la capătul firului, urmat de niște ambalaje strânse la un loc.

-Mhm, mă îndop cu mâncare de la fast-food, spune și îmi afirmă bănuielile. Am găsit un design al posterului, ți-l trimit pe e-mail și să-mi trimiți lista, să terminăm cât mai repede.

-Uhm, nu știu dacă sunt cele mai bune condiții.. mă scuz și o aud înghițind mâncarea. La naiba, știi că nu e politicos? râd în difuzor.

-Sunt lihnită. își face vocea ofensată, iar eu îmi scutur capul în semn de 'așa nu'.

-OK, nu vreau să te aud cum mănânci și Cameron ajunge din clipă în clipă. Îți trimit lista, bye.

-Să nu faceți prostii! mă atenționează și îmi dau ochii peste cap, apoi îi închid.

Îi trimit lista, primind mai apoi un e-mail de la ea. Posterul e foarte drăguț și interesant, a făcut o treabă bună. În ritmul acesta cred că putem pune anunțul mult mai repede.

Soneria ușii se aude, semn că Cameron a ajuns. Mă ridic de la masă, ieșind repede din bucătărie. Ajung la ușă, deschizând cu un zâmbet ușa în întâmpinarea iubitului meu.

-Ahm, bună. un glas care nu aparține lui Cameron vorbește. Doamna Watson m-a rugat să îți cer.. uh..zahăr. Cum a spus?

Îl privesc pe blond cu o sprânceană ridicată, nevenindu-mi să cred apariția sa aici. Doamna Watson e o bătrânică drăguță care mereu face prăjituri, iar câteodată rămâne fără zahăr praf, așa că ne cere nouă.

-Zahăr pudră. îl completez zâmbind, sprijinidu-mă de tocul ușii. Intră până mă duc să caut ceea ce ai nevoie.

-Nu eu am nevoie, cu bătrâna. spune apăsat, iar eu îmi dau ochii peste cap și îi fac semn să intre.

-Nu mușc, poți intra.

De data aceasta e rândul să își dea ochii peste cap și chicotesc subtil. Îl conduc în sufragerie, apoi mă duc după ceea ce caută. Voi profita de ocazia asta pentru a-mi cunoaște mai bine vecinul.
Mă întorc în bucătărie și caut câteva pliculețe de zahăr pudră, găsindu-le într-un sertar. Ies zâmbind și dau nas în nas cu Cameron, care se pare că s-a întâlnit cu vecinul meu. Amândoi mă privesc din cap până-n picioare și mă simt de parcă aș fi în acele filme unde țipă e prinsă de iubit și amant. Îmi scutur capul să elimin acest gând. Niall este doar vecinul meu, cel care stă vis a vis și a venit după zahăr pudră.

-Bună, iubito. Cameron vine la mine, sărutându-mă ușor. Cine e tipul ăsta? întreabă șoptit și mă uit la blond care își mișcă piciorul, vizibil incomod.

-Um, Cameron, el e Niall, vecinul meu. Niall, el e Cameron, iubitul meu. îi introduc și acesta se uită la Cameron cu o privire amuzată, după care îmi zâmbește 'dulce'.

-Aș spune că sunt încântat, dar nu o să ne mai vedem, așa că nu trebuie să mint. spune rece către șaten și înghit în sec, văzându-l pe Cameron cum se face roșu de furie la urechi.

Încerc să intervin, dar acesta îmi taie vorbele.

-Mulțumesc pentru zahăr.

Cu asta, îmi ia pliculețele din mână, ieșind afară din casă. Cameron mă privește dubios și se uită lung la Niall, după care se apropie de mine.

El e iubitul meu de câteva luni, iar relația noastră e cât se poate de frumoasă. Bineînțeles, ca orice alt cuplu 'îndrăgostit' ne mai certăm din când în când. Am pus ghilimelele pentru că nu cred că îl iubesc cu adevărat, însă țin foarte mult la el. El susține că mă iubește, dar eu.. sunt confuză în legătură cu sentimentele mele. Mereu am fost.

-În fine, mi-a fost dor de tine. șoptește și își pune palmele pe fața mea,apropiindu-mă de chipul său. Îl sărut dulce, iar el îmi strânge ușor talia.

Interacțiunea pe care am avut-o cu Niall m-a marcat într-un fel sau altul. A fost destul de.. răutăcios.

Al doilea capitol, yay♡ce faceți, toate cele bune? Abia aștept ziua de mâine, wah
Dacăplace, lăsați o părere și un vot. Păreri vreau neapărat. Ce părere aveți despre Niall? Dar despre Hayden? :>

Btw. Dedicații? Capitolul acesta i-l dedic lui @-fangirlaf pentru coperta genială. Mersi încă o dată iub♥

Ily all♡

B. Xx


Being SantaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum