Miracle in my heart
Part 3(Keesokkan pginya)
*Eunha mnunggu mingyu di pokok trsebut*
Eunha: aishh, die ckp sruh tunggu dkt sini, tpi die yg lmbat.
*dri jauh kelihatan mingyu berlari kearah eunha*
Mingyu: mian2 sye lmbat.
Eunha: gwenchana, mne gelang sye? Bak blik.
Mingyu: jgn risau gelang awk slamat dkt sye.
Eunha: abistuh awk nk simpan gelang sye tuh smpai bile?
Mingyu: smpai sye mati.
Eunha: ya! Main2 lah awk dgn mati, kalu mati betul2 bru taw rse.
Mingyu: hahaha, sye bergurau je lah. Ok jom pegi skolah.
Eunha: nae..ara.
*mingyu mberi laluan kpd eunha dahulu, mingyu berjalan disebelahnya*
Eunha: knape awk nk berkwn dgn sye? Awk tak takut ke kalu bdak2 skolah ejek awk, sbb awk kwn dgn sye.
Mingyu: aniya, bwat ape takut sbb nih hak individu masing2, kite dkt dunia nih bebas brkawan dgn sape2 pon, trmasoklah awk.
Eunha: naega? Wae?
Mingyu: sbenarnye sye taw awk nih baik, dan sye taw awk tringin sgt berkwn dgn bdak2 skolah, tpi awk tak de keberanian dlm diri awk.
Eunha: abis tuh, sye kne beranilah berkwn dgn dorang?
Mingyu: hmm, betul tuh. Awk kne ada skap berani.
Eunha: tpi walau mcm mne skali pon dorang ttap tak nk kwan dgn sye, lagipon sue nih miskin bkan berada mcm bdak2 lain.
Mingyu: tulah yg slah.
Eunha: salah?
Mingyu: awk fak boleh bezakan mne yg baik mne yg buruk, sbb smua manusia dijadikan ada berpasangan. Mcm awk dgn sye.
*Eunha geli mndgar kata2 mingyu*
Eunha: sye dgn awk. Aigooo..awk nih dh merepek smpai kesitu...aigooo...dahlah..mlas sye layan awk.
*eunha segera berjln utk msok ke klas, mingyu msih mmberi nasihat kpd eunha*
*Mina melihat mereka berdua dgn marah*
Mina: mcm mne dorang brdua boleh jdi rapat mcm tuh? Setahu aq si eunha tk ske brkwn dgn sape2. Aq kne bwat sesuatu, supaya mingyu tk rapat dgn eunha.
*mina senyum sinis dan trus msok ke dlm klas*
(Dibilik darjah)
*kyunhyun sdg mngajar murid2 didlm klas 2-A dan murid2 sgt fokus didlm klas*
Kyuhyun: ok awk sume taw kan lgi 3 blan exam akan bermula.
KAMU SEDANG MEMBACA
Miracle In My Heart
RomanceEunha seorang pelajar yang bersekolah di Chunkuk High School, tinggal bersama neneknya yang sakit kanser dan merupakan seorang anak yatim piatu. Mingyu seorang lelaki kaya yang juga bersekolah di Chunkuk High School, tinggal bersama mak dan ayahnya...