Miracle in my heart

13 2 0
                                    

Miracle in my heart
Part 25

(Dirumah family mingyu)

*mingyu mnghempaskan pintu rumah*

*omma dan appa mingyu trkejut*

Appa: ya! Mingyu. Kamu knape nih?

Omma: mingyu, waeyo?

*omma mingyu ingin memegang mingyu nmun ditepis oleh mingyu*

Mingyu: omma jgn blagak baiklah. Mingyu nk omma mngaku kesalahan omma skunk jgak.

Omma: kesalahan? Ape nih mingyu omma tak fhamlah.

Mingyu: omma fham ke ataw bwat² tak fham? Huh?

Omma: btul omma tak fham ape yg kamu ckp.

Mingyu: ok nih sape sbenarnya?

*mingyu mnunjuk pic org suruhan ommanya*

*omma mingyu trkejut dan memandang mingyu*

Omma: mingyu, chakkaman tolong dgr kata² omma.

Mingyu: sdahlah omma mingyu dh ingat dh semuanya, ingatan mingyu kmbali smula. Omma tak perlu smbunyikan ape².

Appa: hey, ape yg kamu berdua cbe ckp nih? Huh? Appa tk fham langsung.

Mingyu: ok lah appa, biar mingyu ceritakan pasal sume skali yg omma lakukan spanjang appa pergi ke Amerika.

*mingyu mnceritakan sume skali kpd appanya, appa mingyu begitu trkejut dgn kelakuan isterinya*

Appa: sye tk sngka sume nih rancangan awk. Rupenye sye dh slah sngka dgn eunha.

*omma mingyu menangis kerna sdar dgn kesalahannya*

Omma: awk, minne..jeongmal² mianne.

Mingyu: kalu omma nk taw slama nih eunha bnyak berkorban. Die sanggup lakukan ape sja spaya sye dgn omma tdk bergaduh.

*omma mingyu mnangis lagi*

Mingyu: walaupon bnyak kejahatan yg omma lakukan kpd die, die ttap mnghormati omma.

Omma: mingyu minne..omma minta maaf. Rupenya omma dh slah sngka dgn eunha. Jeongmal² mianne.

Mingyu: omma tak perlu minta maaf pd mingyu. Omma sepatutnye meminta maaf kpd eunha.

Omma: nae omma taw.

*omma mingyu mulai sdar dgn kesalahannya dan die jgak sdah bertaubat dgn kejahatannya*

Omma: mingyu, eunha dkt mne? Omma nk jmpe die, omma nk minta maaf atas sgala kesalhan omma kpd die.

*airmata mingyu mngalir*

Mingyu: mingyu tak taw omma. Tdi mingyu kermahnya, tpi die tak de. Dan rumah die tlah dijual.

Omma: mwo?? Jual? Eottoekae?

Appa: mingyu tak tnye pda ahli kluarga die yg trdekat. Mne taw dorang taw ke keberadaan eunha.

Miracle In My HeartTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang