Wanneer word hij de baas dan vraag ik aan meneer leijten. Morgen, ik heb vandaag 2 nieuwe meisjes aangenomen ik wil dat je 1 van hun gaat in werken. Ze heet Meryam. Het andere meisje heet Callista. Ik knik. Ik wil opstaan maar De nieuwe baas zegt wat. Ik ben Justin zegt hij en steekt zijn hand uit. Marloes zegt ik verlegen en pak zijn hand aan. Een mooie naam voor een mooi meisje zegt hij. Ik voel mijn wangen gloeien. Tot morgen zeg ik snel en loop het kantoor uit. Daar heb je Samuel, Kaj en Dioni. Jongens we krijgen een nieuwe baas zeg ik terwijl we verder lopen. Wie vragen ze tegelijk. Een Justin zeg ik met een grijns. Er komen ook 2 nieuwe meisjes morgen. Ik stop met lopen omdat ik bij mijn kantoor aan kom. Zorg dat jullie aardig doen jongens zeg ik voor dat de mijn deur sluit.
Volgende dag
Callista vraag ik aan een meisje die netjes gekleed staat bij de ballie. Ja zegt het meisje blij. Ik ben Marloes stel ik me voor. Ik ga je vandaag inwerken. Ik loop naar mijn kantoor. Ze komt naast me lopen. Dat is Emmy zeg ik terwijl ik stop met lopen. Ze is de bitch hier. Let niet op haar woorden. Ze is hier niks. Callista knikt. Dat zijn Samuel, Kaj, Dioni, Jai en Cassius. Samuel zijn vader was de baas hier. Hij is hier namelijk ook vaak met zijn vrienden. Samuel heeft een vriendin. Kaj niet maar die heeft sjans met Edisona. Dioni is helemaal single. Jai ook en Cassius ook leg ik uit. We lopen verder. Dat is Justin de nieuwe baas. Hij is van mij voeg ik er aan toe en loop verder. Ik hoor haar even lachen. Dit is mijn kantoor. Edisona haar kantoor zit naast mij. En jij, jij zit toevallig tegenover me. Luister Callista. Luister nooit naar de meiden hier. Alleen naar Edisona, Brechje en mij. De rest die menen niets. Ze willen alles voor hun zelf. Geloof me. Ik had dat ook toen ik hier kwam.
JE LEEST
Mijn baas.. (B-Brave) Lil Kleine) (Justin Bieber)
Fiksi PenggemarEen succesvolle 18 jarig meisje. Ze werkt al bij een zakenbureau. Een populaire blad. Ze werkt achter de computer. Op een dag moet ze zich bij de baas melden. Alles veranderd als de baas afstapt en zijn knappe zoon de baas word..