Deel 3

595 28 7
                                    

Thankss babeWhiteLeijten voor de mooie omslag❤️

Ik zit rustig te typen op mijn laptop als Justin. Ohnee meneer Bieber binnen komt. Marloes vraagt hij. Ja zeg ik en kijk hem aan. Wat ben je aan het doen vraagt hij en komt achter me staan. Hij leunt met zijn handen op het bureau en ik zit er tussen. Zijn kin rust boven mijn hoofd. Wat is dit vraagt hij. Opeens komt Meneer Leijten binnen. Justin gaat snel recht staan. Je doet het prima zegt hij en loopt snel weg. Dit keer staat meneer leijten achter mij in die houding. Brechje zei altijd tegen me. Kijk uit hij is een viezerik. Brechje heeft met Samuel gehad. Ze zei toen Samuel weg ging dat die vader haar wou aanraken. Goed meisje heel goed. Zijn hand gaat over mijn arm. Ik rol mijn stoel snel na achteren. Wat doe jij sukkel schreeuw ik. Dan pas zie is dat het Meneer Leijten niet is maar mijn vader. Ze lijken op elkaar oke? Pap ga mijn kantoor uit of ik bel de beveiliging. Maar schatje ik was nog niet klaar grijnst hij. Ohjawel grijns ik en pak hem bij zijn nek. Ik gooi hem mijn kantoor uit. Kom niet meer terug zeg ik boos. Ik wil de deur dicht doen maar iemand duwt me naar binnen. Hij duwt me tegen de muur en zoent me.

-------
Wie is hij? Wat is er gebeurd met de vader van Marloes?

Vergeet niet te reageren en te stemmen!

Groetjes Marloes ❤️

Mijn baas.. (B-Brave) Lil Kleine) (Justin Bieber)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu