✏ Capitolul 17 - Un mister

142 44 0
                                    

Spor la citit

♡♡♡ A doua zi ♡♡♡

,, Sunt pe o campie plina de flori.

Trandafiri rosi si albi.. Aici este o fata frumoasă imbracata intr-o rochie alba.

Eu: Buna! Cine esti? Cum am ajuns aici?

Fata: Eu sunt ,,Mintea ta'' ...

Vede cum dau ochii peste cap, apoi oftează zgomotos.

Fata: Ok ... Te-am mintit. Nu sunt si nu am fost mintea ta, asta ai crezut tu si asta cred toti. Eu sunt lupul tau interior. O sa te ajut cu noua ta etapa, sa zicem.

Eu: Wow, mișto.

Lupul meu interior: Cred ca vrei sa știi mai multe despre lupi ... Nu-i asa?

Eu: Da.

Lupul meu: Atunci vino cu mine.

Am mers ceva timp pana am ajuns la o cascada. Foarte, foarte frumos.

Lupul interior: Relaxează-te și retine ce iti spun. Eu am aparut de câteva zile sa te ajut cu o problema. Fiecare lup are pe cineva. Cand te vei indragosti ochi tai vor deveni mov ... si iti vei da seama ca e sufletul tău pereche.

Eu: Si daca ma indragostesc de cineva si ochii mei nu sunt mov?

Lupoaica mea: Nu se va intampla asta. Cand vei avea ochii mov nu vei putea sa traiesti fara acea persoana.. O sa vezi.

Eu: Sti cine e aceea persoana?

Lupoaica mea: Nu sunt sigura. Si nu am voie sa-ti spun. Ai puterea de a controla una dintre acestea ... sau chiar pe toate, maine la luna plina. Focul sacru o să-ți spuna ce poti sa stapanesti. Apa, foc, pamant, vant, lumina, intuneric si metal.

Eu: Wow. Ce element stăpânește Nat?

Lupoaica mea: El le stapaneste pe toate, fara lumina si intuneric. Rar sunt lupi care le stapanesc aproape pe toate. Acum trebuie sa plec. Sa ma chemi in mintea ta daca ai nevoie de mine. Nu mai pot sta. Pa.''

Simt o mana cum ma manghie pe fata, razele soarelui făcându-și prezența.

?: Trezeste-te.

*******************************
Va urma

Nu sunt pesimistă ... sunt realistăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum