Ben Damned Shadow.
Yaşım kaç, gerçek adım ne ben bile bilmiyorum. Yoksa nüfus cüzdanımda yazanlar gerçek mi? Hayır, ben kendimi hiç de öyle hissetmiyorum. Adım Damned Shadow, mesleğim hackerlık olmalı. Yaşımın anlamı ise olmamalı. Özümün ne olduğu ilgilendirmez artık; çünkü ben tamamiyle böyle hissediyorum. O halde, tanıştığımıza memnun oldum. Gülücük nasıl atılıyordu? Neyse önce şu hesap bilgilerini ele geçirmeliyim.
*
Saat öğleye geliyordu. Son tatil günü olsa da tembellik etmeyi bırakıp bacaklarını yataktan sarkıttı. Her sabah olduğu gibi bu sabah da eli önce telefonuna gitmişti. Birçok bildirim geldiğini görünce heyecanla şifreyi tuşladı: 151311.
Önce bildirim çubuğundan mesajların birazını okudu. Ardından gözleri gmail bildirimine takıldı. Genelde hesabına mail gelmezdi. Ne olduğunu bir an önce görmek istiyordu. Hırsla ekrana bastırdı. Bir süre sayfa yenilenmesini bekledi. Sonunda mesajla göz göze gelmişti."Well, you're hacked."
"Şey, hacklendin."
"Ne? Neresi? Hangi hesap?" diye telaşla mırıldandı. Her zamanki gibi instagram hesabı olduğunu düşünmüştü ama bu sefer şaşırtıcı olan bir şey vardı. Bildirim çubuğundan gördüğü bir sms ve KakaoTalk'taki son konuşma geldi aklına. Okumamıştı tamamen ama gözü kaymıştı birkaçına:
"Acil bir durum var sanırım."
"Hyung, menajerle olacak gibi görünmüyor."
Kaşlarını çatıp ekrana baktı. Bu sırada odaya giren heyecanlı çocuk neredeyse haykırdı:
"Donghae Hyung?! Hiç gizli numara aradı mı seni? Of! Herkesin başı dertte."
Donghae tepki vermeyince kıskanç bir tereddütle sordu:
"Aynı mesajdan sen de aldın değil mi?"
Genç adam kafasını sallayınca tatmin olmamış bakışlarla odayı terk etti Ryeowook.
Bir bela vardı ortada:
Şirketin bilgisayarı hacklenmişti ve tüm idollerin bilgileri şu an ne olduğu belirsizin elindeydi.
Merhaba, ne zamandır taslakta duran bu kitabı sonunda yayınlıyorum. Devam edip etmemem size bağlı. İlgiye daha doğrusu... Bir de malum dersler. Biraz farklı bir şey kurguladım. Daha doğrusu kendi kitaplarım içinde bir farklılık olacak. Tanıtımı nasıl buldunuz? Oylarınızı esirgemeyin~~
Not: Kapak kötü olmuş olabilir ama elimden bu geldi :p
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Damned Shadow
FanfictionYaşını, ırkını saklıyor. Adını bile... Damned Shadow'a güç veren şey ince parmağından çıkarmadığı yüzüğün verdiği manevi güç. Hayatta çok sevdiği üç şey var: Jane, farkında olmasa da annesi ve idol grubundan bir üye. Hayatının tam tersi hale gelişi...