Annemin sesiyle irkilerek uyandım "kızım çabuk kalk çabuk !" Noluyo anne diyemeden annem beni cekistire cekistire kaldırdı ve üstüme mont atıp koş dedi babam da cereni giydiriyodu apar topar.Hemen arabaya bindik.Anneme ne olduğunu sorduğumda kanlilarimizin geldiğini söyledi ben "ne! " dedim.Bizim kanlimizmi vardı ya inanmıyorum bunca zaman benden saklamışlardı ha! 15 yaşıma geldim ve yeni haberim oluyo!Anneme nereye gittiğimizi sordugumda çaresizce "bilmiyorum" dedi...Ahh şimdi ne yapacağız benim gül gibi lisem vardı o liseyi kazanabilmek için ben 8.sinifta asosyal hayat yaşamıştim Telefonumu bile elime almamistim 1 sene boyunca !Sabahlara kadar ders çalışmıştım.. Düşüncelerim cerenin aglamasiyla bölündü.Ceren daha 5 yaşında tatlı kardeşim."Ne oldu bitanem?" "Abbba beyim kaynim ayıyo çok üşüdüm ben :("Annem cereni duyunca montunu çıkardı bana uzattı kızım al cerenin üstünü ört dedi.Tam o sırada babam müdahele etti dediki "olurmu canım sen giy ben veririm dedi" Annem babama derin derin baktı...Ayy annemle babam cok romantik .Neyse babamın montunu alıp cerenin üstünü örttüm.Sonra onu kucama alıp karnını ovmaya başladım.Sonra babama bi telefon geldi. Babam telefonu açtığında yüzünde güller açıyordu. Sebebini anladım.Çünku amcam babamı ne zaman arasa babamın yüzünde güller açardı. Tahminim doğru çıktı. Babam amcamla konuşuyordu. Amcam İspanyada yaşıyordu.Ve bizide oraya davet ediyordu.Yuppi!Orayı hep merak etmisimdir çok mutlu olmuştum annemde öyle.Babam a nasıl gidecegimizi sordugumda yolu bildiğini söyledi!Tam 20 yıl olmuş babam İspanya'ya gideli inanamıyorum nasıl hatırladığını :o En son amcam 3 ay önce gelmişti neyse.Bi baktım ceren kucagimda mışıl mışıl uyuyodu.Cerenin yüzüne baktım. Aslında ceren benden daha güzel sayılabilir.Nedenmi?Mas mavi gözleri var inanabiliyomusunuz?Benimki araba motoru gibi kara.Annem küçükken beni zeytin gözlüm diye severdi...