BU NASIL EV!!!!

29 3 0
                                    

Biraz bekledikten sonra bi tane bayan kapıyı açtı.İnsan demeye bin şahit isterdi bana göre.Nedenmi?Çünkü kadının burnu uzun boyunu uzun dişleri upuzun ve yamuk yumuk iyyyy.Ayaklarından bahsetmiyorum bile.Neyse kadın kibarca"buyrun" dedi.Babam durumu kadına iza etti.Sonra kadın "Dijaramolika" diye seslendi NOLUYO LAN!Kocası gelince anladım onun bi isim olduğunu yuhh böyle isimmi olur bu Türkçeye aykırı! Amaan neyse sonra adama gelicek olursak lafın bittiği yer karısından daha da iğrenç inanmıyorum bunlar nasıl insanlar ya boyunlarında küçük domuz kafası asılı böğğğ!Derisi soyulmuş ıyy!Bana silah zoruyla bile taktıramazlar.Sonra adam bize Bİ KAÇ GÜN BİZDE KALABİLİRSİNİZ dedi.Hayııır!Bunların evinde değil 3 gün 1 saat bile kalınmaz yha !Sonra babam şarj aletlerinin olup olmadığını sordu.kadınla adam birbirine baktılar sonra "bizde priz yok elektrikte yok" dediler .NEEEEEEEEEEEE!Bunlar nasıl yaşıyorlar ya bu evde!Sonra babam evlerine girmeyi kabul etti..Bu eve girmek istememenin asıl sebebi o camda gördüğüm kız.Bu arada moda dergimide unutmamıştım nede olsa vakit gecirebilecegim bir şey olmalı. Sonra içeri girdiğimizde içerisi kan kokuyordu.Nedenini mutfağa gidince anladım bi tane adam domuz kesiyordu canlı domuzu."Yanlız biz Müslümanız domuz eti yemeyiz".dedim.Adam bana sinir sinir baktı.Baktıktan sonra bize " Zaten size yapmıyorum bunu " dedi işine devam etti.Annem benı cimcikledi.Ne ya dedim sessizce.Oda bana sinirle baktı.Sonra garip kadın "Babamın kusuruna bakmayın o biraz kabadır " dedi.Sonra babam "Asıl siz kızımın kusuruna bakmayın" dedi.Yaa ben naptımki?Neyse kadın bizi oturma odasına götürdü.Odada masanın üstünde kırmızı bi içecek vardı.Ne diye merak edip yanına gittiğimde kan olduğunu fark ettim.Iyyy ulan bunlar kan mı içiyo bide!Bunu anneme göstermek için seslendiğimde kadın bana kötü kötü baktı tabi bende tırstım ve çenemi kapadım.Aklımdan ya ben uyurken derimi yuzup kanımı süzüp kana kana icerlerse !Neyse kadın bize çatı katı hariç her yere gidebileceğimizi söyledi.Sanırım nedenini biliyorum.Çünkü orda şeytani bi yaratık var.Neyse sonra onlar bize yemek hazırladılar.Ben ilk başta pişmiş insan kafası vereceklerini zannettim.Neyse yemeği yedik sonra annemle kadın sohbet etmeye başladı.Bende Cerenle oynuyodum. Sonra huysuz adam mutfaktan seslendi "Kanımı getiiiir" Tam annemlerinde bunların psikopat olduğunu anlıycak diye seviniyodumki kadın "Babam vişne suyu kan yaptığı için ona kanım diyo haa" dedi.Yalana bak ya o resmen kan kokladım onu bikere üff.Annem babam saflarıda inandı Allahım yha!Sonra herkez yatıyodu.Ben Cerenle beraber vi odada kalcam annemle babam bi yerde.Aslında çok korkuyodum sonuçta guvenemiyim bokta çıkabülür aaaaaa sasd.Bura bende kafa yaptı.Neyse yattık beni bi türlü uyku tutmadı umarım aklıma geleni yapmam...

KARANLIKLAR SOKAĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin