NÜFUS 1089 ÖLÜ SAYISI 1089!

43 5 0
                                    

Sonra babam arabayı saptırınca nüfus 1089 yazıyordu. NE dedim babamda bana "Kızım burasi ıssız bi yer yani nüfusunun çok olacağı söylenemez zaten " dedi.Annemde "Burası pek emin bi yer gibi görünmüyor sence?" Babam "Bence bu kadar ön yargılı davranmalayalım en azından 1 gün kalıp kardeşimi ararız ha!Telefonumun şarjı bitmiş!Sizinkiler yanınızdamı?"Annemle ben çaresizce Hayır dedik.Harika amcamı nasıl arıyacağız şimdi ya burda sonsuza dek kalırsak uff.Dikkatimi bi yer çekti mezarlık!Aslında gayet normal ama ama orada kaç kişi olduğu yazıyo tam olaraaak NEEEE! 1089 yazıyo.Ben bi çığlık kopardım babama söyledim babamda bana "uzun zamandır nüfus sayımı yapılmıyordur o yüzdendir" dedi.Ceren iyice huysuzlanmıştı.Çünkü karnı iyice acıkmıştı haklıydı tam da annem bu konuda babama "Bişeyler Yememiz lazım Cerenle Merve de çok açıktı umarım burada yemek yiyebilecegimiz bi yer vardır" dedi.Sonra bi tane kapkaranlik sokağa girdik bi dakkaaaa resmen kurt ugulamaları geliyordu kulağıma inanmiyorum burada kurt mu var ,gerçi ben burada insan yasadiginada inanmıyorum ama neyse.. Sonra sokağın ormanından birini gördük .Saçları upuzun yüzünü kapatıyo aynı Samara gibi ve bembeyaz üstü var ama bi dakka bu bi üst deil KEFEN var hemen anneme seslendim ama annem bakana kadar o gitmişti bile offf..Ama gerçekten gördüm onu ...Sokağı dolandık dolandık ama yemek yiyebilecegimiz hiç bir yer yoktu olsa şaşırırdım zaten.Sonra babamla annemin ortak kararıyla bi tane eve gitmeye karar verdik.Bu hiç ii fikir gibi görünmüyor bunu annemlere defalarca söyledim ama yapacak başka bişeyin olmadığını söylediler.Bi tane evin önünde durduk.Evin camına gözüm ilişti ahh bu ne böyle .Bi tane kız vardı ama normal bir kız deil.Gozleri kıpkırmızıydi.Yada ben öyle gördüm bilmiyorum ama bize nefretle bakıyordu sonra perdesini çekti.Babamla annem çaresizce kapıyı tıklatmaya başladı ....

KARANLIKLAR SOKAĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin