psikolojim bozuldu kanka!

17 4 2
                                    


ulan var ya psikolojim bozuldu yeminle  şarkı seçimime bayılıyorum ne o olum öyle sevdiğinin başkasını sevdiğini öğrenmiş ergenler gibi... yemin ediyom ergen tribimi atamamıştım kimseye şimdi atıyor gibi hissettim biran kendime acıyom valla ya kanka varya sevdiceğin beni bende onu seviyom diyen arkadaşım gibi görüyom herkesi o derece düşmanlığım yani elaleme annem olsa ne o erini elinden mi aldılar derdi ama ben kibar olayım dedim azcık yani hayata o derce düşmanı kankalar bunu bilesiniz .. ağlasam gözlerim ağrıyo ağlamasam gözlerime ek başımda ağrıyo ... bu aralar gökhan özenle arsız bela ile kanka oldum resmen dinlemesem kendimi raad hissetmiyom bu arada türkçeyi resmen halledim ama napayım ergenim olum ben  hala :)  yok yani ergenlık yaşımı geçtim ama ergenlikten çıkamadım arkadaş  nasıl bir b...k çukuruysa bu ergenlik anlamadım gitti ya neyse ... 

gelelim gecenin bir vakti geldin ne demeye çene çalıyon demeye sıkıldım ben ya öyle ağlak ağlak hikaye okumaktan şöyle bol komedili gülüşlü hikaye varsa dicem ama yok sizden ses seda çıkmıyo ya hayırlısı neyse kankalar bana bi zhmet diyiverin şiöyle güzel komedili bi hikayeler wallaha özel bölüm yazarım adınıza sıf teşekkür baabında yani istesiin hayatını roman bile yazarım ya o derece sıkıldım yani anlayın...

ağlamak geldiyse içinden ne farkeder ne farkeder 

ağlamak güzeldir diyr bak sezen ağla kalbim belki geçeeeeeerr

bunun adı kahpe kaderrrr...

ah be sezen ablam ağlamanın nersi güzel salya sümük ayyyy......neyse fazla uzatıp saçmalamayın(daha ne kadar saçmalayacaksam)


AŞKTAN Bİ ÇAREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin