Aşk nedir diye soranlara tek cevabım hasret olur.Aşk demek sevdiğini özlemek demektir çünkü yıllarda geçse özlemiyorsan aşık değilsindir. Sevda öyle acı vermez aslında acıyı veren sevdiğinizi sandığınız kişilerdir ,hayal kırıklığına uğruyorsunuz zamanla onun yaptıklarıyla.
Beklemediğiniz şeyleri yaşayınca canınız yanıyor , acı çekiyorsunuz hepsi bu.
Üzmeyin seven kadınları. Üzmeyin seven adamları diye geziyorlar sonra ortada sorsan en çok üzülen onlardır çünkü, kimse mutluyken üzgünüm demez.
Hayat o kadar zor değil aslında bir gülümsemeyle bir güzel tatlı sözle herşey kolaylaşır ağlayan gözler güler o anda.
Karşındakini seversen onunla mutlu olmayı öğrenirsin zamnla.
Ben demiyorum ki her zaman günlük güneşlik olsun elbette derdiniz sıkıntınız olacak elbet hüzünleneceksiniz zor zamanlardan geçeceksiniz ama mesele o zamanlarda yanlız kalmak olmamalı, yanında biri varsa onla o sorunları halledebilmektir. Hayat bu her zaman güneş açmaz elbet yağmur yağar ,fırtına çıkar, hatta kar bile yağar ama tüm mesele o karın güzelliğini o yağmurun sıcaklığını anlayabilmektir.
Her nasıl yağmurda sevdiğimle ıslanmayı seviyorum deyip,kar yağdığında sevdiğinizle izlemek istiyorsanız sorunlarınız da da öyle olmalı.
Benim tavsiyem üzmeyin değil üzülmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTAN Bİ ÇARE
Poesíakimse beğenip okumasa da olur ben çocukluğumu gençlik hayallerimi ayrılıklarımı , hasretlerimi ve en büyük nefretimi döküyorum kaleme kağıda beni birtek onlar anlıyor çünkü....