Bonus!

159 16 2
                                    

"Oh My... Chanyeol, air mineral..." Seunghee berkata seraya memberhentikan langkah secara tiba-tiba.

Chanyeol menarik senyum segaris.

"No need." Balas Chanyeol ringkas.

"Kenapa ?" Seunghee bertanya kehairanan.

"I had asked our club junior to buy it later on." Chanyeol menjawab tenang.

"Kenapa ?" Seunghee bertanya lagi.

"Kau nih banyak tanya betul." Chanyeol jadi geram tatkala Seunghee tidak dapat menangkap niat sebenarnya.

Dia berjalan mendahului Seunghee.

Seunghee tersenyum nakal.

"Merajuk ke ?" Ujar Seunghee separuh menjerit lantas berlari-lari anak mengejar langkah Chanyeol.

Chanyeol berpura-pura tidak mengendahkan kehadiran Seunghee di sebelah kirinya.

Seunghee menyentuh tangan kiri Chanyeol lembut.

"Sorry.." Seunghee bersuara perlahan namun masih boleh didengari oleh Chanyeol.

Chanyeol menahan senyum lantas menggenggam erat tangan kanan Seunghee.

"By the way, Seunghee, apa hubungan kau dengan Sehun ?" Chanyeol menyoal tenang.

"Tunang rancangan family." Jawab Seunghee senada.

Chanyeol amat terkejut dengan jawapan Seunghee itu.

"W..what ?" Chanyeol meminta kepastian seraya melepaskan tangan Seunghee yang digenggamnya tadi.

Seunghee mempamerkan senyuman nakalnya.

"Pfftt... Just kidding. He's my cousin." Seunghee berkata sambil menahan tawa.

Chanyeol mengetap bibir geram.

Seunghee sudah mengatur langkah melarikan diri dari Chanyeol sambil ketawa semahu-mahunya.

"Yaaa !!" Laung Chanyeol seraya berlari mengejar Seunghee.


-SERIOUSLY END-





[C] I Think I Love You! ↪ Chanyeol x SeungheeWhere stories live. Discover now