Bu bölümü;
esaretim16
ToprakBenli
dusomm
_hayal_01
BsraKarakas
Kıymetli arkadaşlarima ithaff ediyorum...Multimedya; Duru Arıkan
Savaş...
Bugün işe gitmedim dün yazdığım yazının cevabını bugün o sevimsiz sekreter ve gereksiz kadınların olduğu bir ortamda değil rahat koltugumda huzur içinde okuyacaktim.
Sabah erkenden kalkıp güzel bir duş aldım.Ardından üzerime rahat birşeyler giyip aşağı kata indim.Salona güzel bir kahvalti masası kurulmuştu.
Arada sırada kahvaltıyı evde yapardım ve bu gibi günlerde evin işleriyle ilgilenen orta yaşlı adının Selda olduğunu bildiğim kadına önceden haber verirdim.
Tam masaya oturdum elinde kahve bardağı ve dergiyle geldi masaya dergiyi ve kahveyi bıraktı ve çıktı.
Bu kadında lep demeden leblebiyi anlama gibi bir yetenek vardı."Acaba dergideki aptal sekreteri kovup yerine bu kadını mi alsam en azından daha az sinirlenirim.
Ama yok yok nedense o kızı aşağılayıp hakaret ettiğimde keyfim yerine geliyordu.Benim için canlı bir stres topu gibi bir şeydi. Varlığı ne kadar sinirlerimi bozuyor olsa da aynı zamanda deşarj oluyordum onu rencide edince..."
Bu düşünce aleminden derin bir nefes alıp kurtuldum ve kahvemden bir yudum aldım ardından dergiyi açtım artık Özgür dingilinin yazdığı sayfayı biliyordum hemen açtım ve okumaya başladim.
Veee yine altta kalınmamış bir cevap..
Bu adam artık sınırı iyice aşmıştı buna bu kadar zaman müsaade etmem hataydı.Bu adam artık yetti sıkı bir ders gerekli bu herife yazıyla falan olacak iş değil bu.
Zaten bu herife cevap vermeye başladığımdan beri adamı meşhur etmekten öteye gidememiştim.
Hemen telefonu alıp Yavuz' un numarasını çevirdim.İkinci çalışta açtı.
-Yavuz hala şu herifle alakalı birşeyler bulamadin mi?
- Kendini çok iyi gizlemiş herif bir türlü bilgi edinemiyorum.Özgür Arıkan adında birçok araştırma yaptım ama elimizde sağlam bir veri yok.En son emniyet kayıtlarına bile baktım ama orda da bi Özgür Arıkan var hapishanede ki bu bizim gizemli herif olamaz,bir diğeri yangında hayatını kaybetmiş öbür tarafa internet hatti
çekilmediyse adamımız bu da olamaz.Aslında bir tane daha var ama o hiç olamaz uyuşturucu kaçakçılığından aranan biri.- Yavuz uzatma bana ihtimallerle değil neticelerle gell ben bahane duymak istemiyorum artık.FBA ya mi haber verecez elin üç kuruşluk köşe yazarını bulmak için...
- Merak etmeyin siz ben dergiye bir köstebek yerleştirdim. Engin beyin sekreteri olarak işe başladı bile.Boş bir vakitte adamın odasına sızıp bilgi toplayacak az kaldı yakında herifi elimizle koymuş gibi bulacagiz.
-Benim artık sabrim kalmadı Yavuz ne yapiyorsan yap bir an evvel o adamı karşıma getir.
- Tamam Savaş bey siz merak etmeyin bir gelişme olur olmaz size haber vereceğim.
- Senden haber bekliyor olacağım ona göre.
Dedikten sonra telefonu kapattım.
Bugünle ilgili hayallerim boşa gitmişti. Bütün günü burada oturup o dingil herifi düşünerek geçirmeyecektim.Kahvaltımı yapıp kahvemi bitirdikten sonra yukarı çıkıp üzerimi degiştirdim.