Mezar Taşı

733 251 178
                                    


Evet arkadaşlar sizlerden bir ricam olacak ZinnureynZeyn ve gozdeavciii
İsimli arkadaşların harika kitaplarına mutlaka göz gezdirmenizi rica ediyorum zira ilerde kitap olacaklar bnce ...

Bu bölümü;
asliclkn
bsrylm
EfiRaY
Kumsal_Salman
maviikupakizii

İsimli baldan tatlı güzel yürekli insanalra ithaf ediyorum.

➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿

Bu kelime gerçek mi?

Onca zaman hayalini kurduğum son bana birkaç ay kadar yakın öyle mi?

Yıllarca beni içine hapseden bu beden beni azad ediyor yanii sonunda...

Doktorun sözleri hayal mi bilemedim tekrar tekrar sordum.

Cevap aynıydı ve yüzümde doktora manasız gelen bir tebessüm içinde ayrıldım odadan.

Ağır adımlarla bindim asansöre ,kabindeki aynada yansımamı gördüm ruhumu zincirledigim o limandan sonra ilk kez yüzümde bu ifade vardı.

Giriş katına geldiğimi haber veren asansörün sesiyle irkildim ve hızla park alanına gidip arabama atladım.

➿➿⏳⌛➿➿⏳⌛➿➿⏳⌛➿➿

Savaş...

-Ne diyorsun sen Melda!!
Nerede o köpek, sana bunu nasıl yapar??

- Bak Savaş sakin ol lütfen.

- Sakin olmak mı, o şerefsize bunların hesabını sormazsam bende Savaş değilim.

- Ne olur sakin ol ,canım yanıyor zaten seni bunun için değil bana destek ol diye çagırdım Savaş.Biliyorsun benim kimsem yok seni abi yerine koydum hep, beni bir tek sen dinliyorsun bu koca hayatımda.

- Ağlama lütfen ,hem biliyorsun sen benim kız kardeşim sin senin yerin apayrı.Senin için herşeyi yaparım.

- Biliyorum bunu bilmek kimsesizligimi unutturuyor bana.Sayende kendimi terkedilmişligimden uzak tutabiliyorum..

- Serhat itini öldüreceğim ,o köpeği de o Esra kahpesini de öldüreceğim.Sen o kız için neler yaptın dostum dedin, o ne yaptı ama suç sende degil onların pis ruhları birbirlerini bulmuş.Artık bu meseleyi bana bırak daha ilk günden ne mal olduğu belliydi o kızın. Sen arada olmasan onu 100 sefer kovmuştum,sekreterliğin ne demek olduğunu bilmiyordu ama kahpeligi iyi biliyormuş uzmanlık alanı farklıymış.

- Ne olur bulaşma onlara.

Bunu sana reva görenleri nasıl rahat bırakırım. Gözlerin den akan bu yaşlar, yüzünden kazınarak alınmış tebessümü, hayat dolu bakışlarını bile çalmışlar.Ben bunu onların yanına nasıl bırakırım.Bırakmayacaktım da zaten...

➿➿⌛⏳➿➿⌛⏳➿➿⌛⏳➿➿

Duru...

En çok uğradığım uçurumun dibinde buldum kendimi..Buraya her gelişim atlamak içindi ama yapamadım annemin sözleri her defasında vurdu yüzüme bir tokat gibi.

" Ölmek demek gitmek değil kızım, seni yine görürüm, seni yine korurum, sen bunu bil ve sakın annenin başını yere egdirecek birşey yapma."

SERÇE TELAŞI #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin