Joskus sitä miettii että mikä meni vikaan, mikä aiheutti sen, miten ja miksi. Jokaisen vastaus on omanlaisensa; toiset syyttävät toisia, toiset itseään, toiset olosuhteita. Kun istuu terapeutin penkillä ja terapeutti kysyy että miksi, ja kun vastaa minä, vastaukseksi saa se ei ole ikinä sinun vikasi. Mutta mietti että jos kaikki tapahtumapaikalla olevat sanovat noin, kukaan ei ole syyllinen. Mutta aina on syyllinen. Se olet sinä itse, sanoivat muut mitä tahansa. Muut voivat olla osasyyllisiä, mutta sinä olet suurin syypää. Näin minä ongelmieni syitä katson. Sekä koko maailmaa.
Nykyhetken ongelmia punotakseen on kurkistettava kulissien taakse ja etsittävä rimoja jotka vievät kohti huomista. Matkattava usvan läpi eiliseen. Kirjoitettava koko kirja alusta.Tää on tarina surumielisen, komedia rikkaan ihmisen.
Näin kuvailisin elämääni joka on kaukana hyvästä elämästä. Hyvin kaukana komediasta. Hyvin lähellä tragediaa. Täydellinen fiasko.
Köyhään ja sisältä rikkonaiseen perheeseen syntyneellä ei näytä olevan mahdollisuutta hyvään elämään heti alusta lähtien. Perheessäni oli isä, äiti, kaksi siskoa ja veli. Huomaa tuo oli. Rikoin perheeni syntymällä. Olin vahinko, ei-toivotuista ei-toivotuin lapsi. Sinä yönä isä katosi eikä enää palannut. Siitä syystä muut perheenjäsenet vihasivat minua. Jos he olisivat saaneet, he olisivat varmasti tappaneet minut. Jopa se olisi ollut parempi vaihtoehto kuin tämä jatkuva kärsimys. Kärsimys jota kutsutaan elämäksi.Kun makaa yksinään sängyllään,
ja matkustaa syvälle ajatuksiinsa
tuonne tuhansien tarinoiden maahan.
Maahan jossa tuntee saapuneensa kotiin,
maahan jossa voi levittää siipensä ja lentää.
Niin alkaa miettimään että kuuluuko
tänne tuhansien murheiden maahan.
Maahan jossa eletään kuin
näyttelijä ilman näytelmää.
Maahan jossa mietitään
jos katoaisi löytäisikö itsensä,
jos jäisi kadottaisiko itsensä.Suljen kynän korkin, ja kohteliaasti annan paperin terapeutille. Hän kiinnittää runoni klemmarilla mattapintaisen muistion sisäpuolelle johonkin paperiin kiinni. Läimäytettyään muistion kiinni, lämmin ja heleä ääni sanoo nyt voimme aloittaa.
YOU ARE READING
Mielen toisella puolen
Short StoryTämä on surullinen tarina nuoresta joka etsii paikkaansa maailmassa samaan aikaan kuin yrittää löytää pakotietä ulos siitä. Tarina joka sisältää monen ihmisen tarinaa. Tarina elävästä kuolemasta.