Era dimineata si abia incepeam sa ma trezesc din visele mel cele mai dulci , as fi mai stat in pat dar trebuia sa ma trezesc pentru a merge la liceu , era prima zi si nu as vrea sa intarzi chiar azi . M-am bagat in baie pentru a imi face un dus si lasam apa fierbinte sa imi dezmierde tot corpul meu micut si putin cam prea dezvoltat pentru o fata de 16 ani .
Trebuia sa merg la un liceu nou si gandul acesta ma infioara , trebuia sa fac asta pentru ca mama primise o oferta de munca foarte buna in New York asa ca ne-am mutat din Florida . Tata ma abandonat de cand aveam dar 6 ani si mama ma crescut singura si pentru asta ii multumecs . Azi o sa cunosc oameni noi ... bine daca ar fi sa ma descriu ,eu sunt putin timida in unele momente deci imi va fi putin greu .
Dupa ce ies din baie ma uit la ceas si vad ca e ora 07:34 trebuia sa ma grabesc ca sa nu intarzi , mi-am luat repede o pereche de blugi si am incaltat o pereche de tenesi , am inșfacat si geanta de scoala si am plecat grabita spre scoala . Drumul l-am parcurs singura pentru ca abia ma mutasem si reusisem sa cunosc pe nimeni , liceul nu era prea departe de unde locuiam asa ca faceam dar un sfert de ora si ajungeam .
Am intrat in clasa unde trebuia sa imi cunasc noi colegi si diriginta , ma uitam dupa un loc liber dar singurul loc pe care il puteam ocupa era langa o fata care zambea si parea a fi plina de viata ... offf ce sa fac , m-am asezat pe acel loc si ma uitam in jurul meu , chiar nu stiam ce sa fac nu cunosteam pe nimeni . Eu eram piarduta in ganduri si dintr-o data am auzit o voce usor pitigaiata care a zis :
- Buna , eu sunt Daiana .
- Alice , imi pare bine . zic eu si observ o femeie mai in varsta cum intre in clasa si se aseaza la catedra .
Parea a fi cam ursuza si presimteam ca imi va strica zilel , o vad cum iti drege usor glasul , pare ragusita .
- Bine v-am gasit dragi copii . Eu sunt doamna Aida Deivil si va voi fi diriginta pentru urmatorii patru ani . Predau matematica asa ca ne vom intalni aproape zilnic si in plus o sa avem si ora de dirigentie .
Aud clopotelul sunand si ma ridic din banca usor si ma indrept spre usa , cand ies afara din clasa obesrv un baiat care statea cu o gasca si care se holba cu o privire misterioasa , avea niste ochii de un verde care iti strapungeau inima si un par saten care parea usor cifulit .
Simt o mana rece care se aseaza pe umarul meu si tresar .
-Hei , nu te speria , sunt dar eu . zise Daiana si incepu sa rada .
- M-ai speriat . zic eu si incep si eu sa rad .
- Ai ceva de facut azi ?
- Nu , cred .zic eu . O sa plictisesc toata ziua pentru ca mama e plecata intr-o delegatie . Dar de ce ma intrebi ?
- Pai se da o petrecere si ziceam sa mergem impreuna , daca tot esti noua poate o sa cunosti si tu pe cineva .
- Pai nu știu ce sa zic ,petrecerile nu prea sunt genul meu . zic eu .
-Hai vino , o sa te distrezi . insista ea si face o fata de catelusi la mine .
- Ok , hai ca vin , dar sa nu mai faci fata asta la mine .
- Ieiiii . tipa ea si imi sparge timpanele . Da-mi numarul tau ca sa iti trimit mesaj cand ne vedem si unde .
Ne-am dat numerele de telefon reciproc si ne-am despartit fiecare in alta directie . Cand am ajuns acasa m-am aruncat direct in pat si dintr-o data a sarit pe mine Kyra , catelusa mea care era un bișon si a inceput sa ma pupe . Abia am data jua de pe mine atunci cand am observat ca telefonul imi vibra si ca am primit un mesaj .
M-am uitat si am citit mesajul , era de la Daiana si zicea ,, Ne intalnim pe drum pe strada ta pe la ora 9 " , i-am raspuns ,, Ok " si m-am aruncat din pe spate in pat . Ma relaxam pana am vazut ca e ora 7 jumate asa ca trebuie sa ma pregatesc sa plec .
Ma uitam pierdut cand eram in fata dulapului meu , nu stiam cu ce ma imbrac asa ca am pus mana pe o pereche de blugi rupti care imi placeau si un tricou care se mula pe corp si avea spatele gol . Dupa ce m-am imbracat m-am facut parul putin cu placa , am aplicat un machiaj simplu si mi-am luat o pereche de tenesi gri .
Am iesit din casa si m-am intalnit cu Daiana .
-Hei , Alice ! a strigat ea avand un zambet larg pe fata .
- Hei . ii zic si eu . De ce zambesti in halul asta ?
- Cum să nu zâmbesc , sa vezi ce o sa ne distram !
- Vad ca tu te distrezi de pe acum .
- Sunt dar bine dispusa . zise ea si mi-a facut cu ochiu .
Nu am mai mers mult si am si ajuns la casa unde cica se dadea petrecerea , am inaintat si am intrat cu Daiana inauntru . Dintr-o data un miros puternic de tutun si alcool mi-a invadat simturile iar ochii mei vedeam dar adolescenti in caldurii , dar cu toate astea eu le-am ignorat si la fel a facut si Daiana si ne-am asezat pe o acanapea .
CITEȘTI
Pe Culmile Iubirii
RomanceEste povestea unei fete pe nume Alice care se muta intr-un alt oras si va merge la un nou liceu , ea il va intalni pe Alex , un baiat care ii va schimba radical viata .