La petrecere

22 2 0
                                    

Stau si ma relaxez si vad cum toti danseaza in jurul meu si se simt bine . Observ ca Daiana pare dintr-o data trista si se uita spre mine .

- De ce esti asa trista ? o intreb eu cu un glas slab .

- Nu am nimic ... dar ca nu prea stiu sa dansez si nu vreau sa ma fac de rusine . zice ea si privi in jos .

- Nici eu nu stiu sa dansez , dar nu avem ce face . ii spun si zambesc pentru a o bine dispune .

Dintr-o data simt o nevoie absoluta de a merge la baie si cred ca vezica mea urinara va exploda daca mai stau mult pe canapea .

- Eu merg la baie .

- Bine , te descurci ? Vrei sa vin cu tine ? ma intrebat ea .

- Nu , ma descurc , nu e asa greu ca sa merg la baie .

M-am ridicat de pe canapea si ma indrept spre scari pentru ca baia era a etaj . Am inceout sa urc scarile si am intrat la baie , iar dupa m-am grabit sa cobar scarile pentru a ma reintoarce la Daiana .

In fuga mea pe scari m-am lovit accidental de un corp bine lucrat , atunci cand mi-am ridicat privirea am observat ca la lovisem de baiatul pe care il vazusem la liceu de dimineata si care avea acei ochii verzi care ma faceau sa ma topesc cand ii vedeam .

- Imi pare rau . ii zic eu cu vocea mai inceata .

- Scuze , eu nu am fost atent . imi zice el si ma priveste cu acei ochii .

Ochii nostri s-au intalnit , iar el parca ma mangaia cu privirea . Nu mi se mai intamplat pana acum dar atunci cand il vad simt un stol de fluturi ce se dueleaza in interiorul stomacului meu .

- Eu sunt Alex . mi se preznta el .

- Alice . zic eu si il privesc in continuare .

- Tu esti fata cea noua care sa mutat pe strada a trea ?

- Da . raspund eu . Dar de unde sti ca abia m-am mutat ?

- Pai eu sunt vecinul tau si te-am observat din prima zi de cand ai ajuns .

Nu imi vene sa cred ca el imi va fi vecin si ca a zis ca ma observat . Simteam cum picioarele mele incep a sa inmuia in prezinta lui .

- Cand pleci acasa de la petrecere putem merge impreun daca vrei . continua el vorbind .

- Desigur . ii rasund si imi scap un zambet nevinovat .

Am ajuns inapoi la canapea unde Daiana ma astepta cu o privire nervoasa indreptata spre mine .

- Unde ai stat atata timp ? ma intreba ea exasperata .

-Pai , era coada la baie . ii zic eu pentru ca cine stie ce ar fi crezut daca i ziceam ca am stat de vorba atata timp cu un baiat .

M-am asezat mult mai comod langa ea pe canapea , iar ea ma servit cu un pahar mare de suc . Starpteam si povesteam impreuna cu Daiana si nici nu observam cum trece timpul , dupa o perioada m-am uitat la ceas si era aproape ora unu noaptea , era ca tarziu , mama cred ca ajunsese acasa si nu vream sa ma cert cu ea cand ajunjeam acasa .

- Hei , Daiana . Eu cam tarziu si ar cam trebui sa merg si eu acasa .

- Ok pai te superi daca eu mai stau putin ?

- Nu . ii raspund eu ridicandu-ma de pe canapea si lundu-mi la revedere .

Ma indreptam spre usa si am simtit cum cineva se aproprie de mine m-am uitat in spate si era Alex care ma privea insistent .

- Am zis ca mergem impreuna acasa , asa-i ? ma inreba si imi deschise usor elegant usa .
- Da asa am zis . ii raspund si continui sa il privesc .

El a zambit si am inceput sa mergem spre casa , era destul de frig afara iar eu am inceput sa tremur fara sa vreau . L-am vazut pe Alex ca se aproprie de mine si nu stiam ce vrea sa faca .

- Iti dau geaca mea . zise el si mi-a acoperit umeri cu geaca lui

- Nu e nevoie . zic eu si il privesc in ochi .

- Nu am sa te las sa racesti . imi spune el si imi zambeste .

Mergeam in continuare spre casa ,iar eu purtam geaca lui , mirosea atat de bine ... parfumul lui imi dadea un fior placut pe sirea spinari si ma facea sa il inhalez si mai adanc in plamani .

-Am ajuns . spuse el , iar atunci cand imi ridic ochii asa si era .

Ne aflam in ffata casei si parca as fi vrut ca drumul sa fie mai lung ... Dintr-o data il vad ca se apropie foarte mult de mine si ma luat!in brate , era asa placut ... ii simteam corpul cald atat de aproape de mine .

- Pentru ce a fost asta ? il intreb eu derutata .

-A fost o imbratisara de bun venit . imi spuse el si ma saruta pe obraz .

Am simtit cum rosiata imimurca usor in obraji si emotile imi invadeaza tot corpul , iar fluturi din stomac nu prea ma ajutau . Pe fata mea cred ca a aparut cel mai tâmp zambet posibil atunci cand am intrat in casa dupa spce imi luasem la revedere de la Alex .


Pe Culmile IubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum