Alice
Abia ma trezisem si eram foarte adormita , m-am dus direct in baia pentru ca un dus cald sa ma ajute a ma trezi din visat , simt apa cum incepe a imi mangaia intregul meu corp firav . Toata noapte il visasem pe Alex , sincera sa fiu ... as vrea sa ma mai ieie in brațe cum ma luat aseara , ma simteam asa de bine ...
Am iesit din dus si m-am imbracat repede cu o pereche de blugi negri si o canasa alba si mi-am lasat parul meu blond desfacut pe spate , paruml imi vene aproate pana la fund si speram sa nu ma incurce azi .
Ma uitasem la ceas si trebuia sa plec ca sa nu intarzi ,m -am luat geanta si am plecat , in fata casei ma astepta cinva . Dar cine ?! Am inaintat si am observat ca Alex ma astepta zambitor .
- Neața ! imi zise el si iar imi zambi asa cum dar el stie sa o faca .
- Neața si tie ! De ce m-ai asteptat ?
- Pai ca sa mergem impreuna . zise el .
- Ok , mersi ca mai asteptat .
Am inceput sa mergem spre liceu , geanta mea era destul de grea si o tot mutam de pe un umar pe altul , el vazand asta ma ajutat si mi-a luat geant si a dus-o el , mi sa parut un gest draguț .
Cand am ajuns in curtea liceului , am vazut cum lumea incepea sa vorbeasca si sa șușoteasca , lucru care ma jena putin din cauza ca nu aveau ce sa vorbeasca , intre mine si Alex nu se intampla nimic ,noi abia ne cunoscusem si eram doar vecini .
Am intrat in liceu iar el mi-a dat geanta inapoi pe care ma ajutase sa o duc pentru ca era prea grea, ne-am despartit in directi diferite si am mers la ore .
M-am asezat in banca langa Daiana care pre foarte obosita , cine stie cat a mai stat ea aseara la petrecere . Trebuia sa am prima ora de fizica , o materie pe care o uram din adancul sufletului , la fostul liceu aveam un profesor foarte enervant si care imi dadea dar note mici .
Se auzise usa si in clasa intrase o profesoara tanara si care parea de treaba , se asezase la catedra si a rasuflat zgomatos .
- Eu sunt doamna Ana Kiss si va voi preda fizica anul acesta . Este prima ora asa ca vom face dar niste probleme usoare .
Dar cand aud cuvantul probleme , care sa mai fie si de fizica ma ia o durere crunta de cap . Sincera sa fiu sun cam varza la capitolul asta si sper sa nu ma puna sa raspund .
O vedeam pe profesoara cum incepe sa scoata elevi la tabla iar problemele pe care ii punea sa le faca nu erau de loc usoare . Dintr-o data observ ca isi fixeaza privirea asupra mea .
-Domnisoara Alice , rog pofteste la tabla . zise ea si eu am simtit ca mi se face rau .
M-am ridicat incet spre tabla iar ea a inceput sa imi dicteze problema , stateam si realizam ca nu avem habar cum sa o rezolv si dintr-o data clopotelul sa auzit si ma eliberat , am rasuflat usurata si am iesit in curtea liceului impreuna cu Daiana .
Restul orelor au fost usoare , acum aveam ora de chimie si asteptam ca un profesor sa intre , spre surprinderea mea am vazut-o pe directoare intrand in clasa .
-Domnul profesor este bolnav si nu isi poate sustine orele , imediat va veni un elev din ultimul an si vă va preda . a zis ea si iesit din clasa .
In scurt timp l-am vazut pe el , pe Alex ca intra si se azeava la catedra , eu stateam in prima banca fix in fata lui . A inceput sa ne predeie si chiar parea ca se pricepe , si eu ma descurcam destul de bine , el se tot uita la mine si parca ma topea cu privirea .
Din momentel cand el incepea sa ne predeie lectia am inceput sa fiu foarte preocupata de chimie , un lucru cara nu prea imi statea in caracter , dar trebuie sa recunosa ca el atunci cand preda , chimia este mult mai interesant si atractiva .
- Imi imprumuti te rog pixul ? ma intrebase el iar eu ma pierdeam in ochii lui verzi .
- De... desigur . am reusit eu sa ii zic balbainduma si i-am imprumutat pixul meu .
-Multumesc ! imi zise el si imi facu cu ochiu .
Eu nu am mai zis nimic , am simtit dar roseata cum imi uraca in obraji . Dupa scurt timp am auzit clopotelul , si era prima data cand imi parea rau ca se termina ora .
CITEȘTI
Pe Culmile Iubirii
RomanceEste povestea unei fete pe nume Alice care se muta intr-un alt oras si va merge la un nou liceu , ea il va intalni pe Alex , un baiat care ii va schimba radical viata .