Pana de chitara

23 1 0
                                    

Alex

Ora se termina si toti incep sa iese din clasa , eu raman sa o privesc pe Alice cum isi aduna lucrurile si realiz cat de atras de ea sunt . Ea e altfel ...e pura ... copilaroasa... draguta ..., imi e frica ca daca ma apropri de ea o sa o ranesc si nu as vrea asta .

Ma gandeam sa o invit la o intalnire dar nu stiu daca ar accepta , mi-a ramas in minte ce bine m-am simtit aseara cand am condusa acasa si am imbratisat-o si buzele mele i-au atins obrazul fin pe care as vrea sa il mangai acum . Vad ca ea vrea sa iese din clasa si probabil fiind ultima sa ora , cred ca vrea sa mearga acasa .

- Mergi acasa ?

- Da . spuse ea si s-a intors inapoi de la usa .

- Vrei sa ma astepti , pana cand duc catalogul si sa mergem impreuna ?

Ea a dat aprobator din cap si si-a aranjat geanta mai bine pe umar . Dupa ce am iesit din cancelarie , am iesit apoi si in curtea scoli si am vazut-o cum ma astepta , era atat de frumoasa ... sincer sa fiu as vrea sa fie a mea .

Observ ca isi tot freaca mainile si par ca o dor .

- Ce ai patit la mâini ? o intreb eu .

- Am studiat prea mult la chitara si acum ma cam dor putin degetele .

- Cu cine studiezi ?

- Pai de cand m-am mutat aici din pacate invat singura , nu mai am profesor . imi raspunse ea si o vad ca se intristeaza .

Atunci mi-a venit idea ca as putea-o invata eu sa cante la chitara , eu am invatat alaturi de unchiul meu si am deja 5 ani de cand fac asta si chiar ma pricep .

-Te-as putea invata eu . ii spun eu si vad cum fata ii se lumineaza .

- Chiar ai face asta ? ma intreaba ea si pare a fi usor uimita .

-Desigur ca as face-o .

Am continuat sa vorbim si am planificat sa incepem lectile chiar la ea acasa , pe la ora 5 . Abia asteptam , dupa ce am ajuns acasa am si inceput sa ma pregatesc pentru a ma duce la ea .

Alice

Alex urma sa vina la mine acasa pentru a ma ajuta sa studiez la chitara , nu imi venea sa cred ca el chiar ma va ajuta si ca va fi atat de aproape de mine , iar imi apareau fluturi in stomac , dar cand ma gandeam la el . Ma uit la ceas si observ ca in 10 minute el va veni la mine . Stau linistita pe canapea si aud un ciocanit la usa , ma duc si deschid si era Alex .

- Hey , zise el .

- Hey, intra . il invit eu .

Dupa ce a intrat in casa , ne indreptam spre camera mea caci acolo e cel mai bine sa exersam pentru ca sa nu o deranjam pe mama . Nu pot sa cred ca el e la mime in camera, si ca s-a asezat la mine in pat pe asternuturi .

- Deci cu ce vrei sa incepem ? ma intreaba el si se apropie de mine .

- Cu niste ciupituri . zic eu si imi dau seama ce spusesem putea avea mai multe sensuri.

Ma intind spre noptiera de langa patul meu pentru am imi lua pana de chitara dar ca nu o mai gasesc .

-Scuze , mu imi mai gasesc pana de chitara , hai sa facem altceva .

- Pai iti dau pana mea pentru a exersa si o poti pastra . zise el .

Pana lui de chitara era atasata la un lant si il vad cum imi da pana in mana si lantul mi-l pune delicat la gat .

-Dar de ce imi dai si lanțul . il intreb nedumerita.

-E un mic cadou . zise el si imi zambi .

-Multumesc .

Am inceput sa repetam si eram foarte apropiati , il vad cum isi pune mana asupra mea ca sa ma ajute sa formez un acord , atingerea lui e foarte placuta si pot sa ii simt respiratia calda pe gatul meu.

Alex

Acum sunt la ea acasa , la ea in camera si la ea in pat si o ajut sa exerseze la chitara . Stau foarte aproate de ea si nu ma mai pot abtine ,dupa un timp de studiat am facut o pauza , ea si-a ridicat capul si ma privit cu ochii ei stralucitori. M-am apropiat de ea si am inceput sa o sarut , ea mi-a raspuns imediat si mi-a permis sa intru in cabitatea ei bucala , sarutul a fost unul scurt dar special .

Alice

Luasem o pauza de la exersat si il vad cum se apropie de mine usor. Oare ce vrea sa faca ? Nici nu am apucat sa ii zic nimic ca el mi-a acoperit buzele cu un sarut dulce , era chiar primul meu sarut si il aveam cu el. Ma saruta usor si cu grija ,limbile noastru parca dansau iar fluturi din stomacul meu isi faceau de cap . Era primul meu sarut si era asa placut , el , chiar el ma saruta , intr-un timp scutr sarutul se terminase si el plecase fara sa imi zica nimic .

Pe Culmile IubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum