Mustrări

19 1 0
                                    

Alex

Sunt cel mai mare prost pentru ca am plecat fara sa ii spun ceva. Ma sarutat-o si mi-a placut... chiar foarte mult, dar am plecat pentru ca nu am stiut cum sa reactionez la sentimentele si emotile pe care le simteam cand eram langa ea.

Acum am ajuns acasa si constinta mea continua sa ma mustre pentru ca am plecat ca un fraier. Ma bag la un dus si incerc sa ma calmez, in acel moment o idee imi strapunge mintea... oare ea cu simte pentru mine.

Ma pierd prin ganduri si decid ca ar fi mai bine sa merg sa vorbesc cu ea decat sa imi fac eu ideei.

Am iesit din dus, m-am imbracat si m-am dus la ea.

Alice

El ma sarutat si a plecat fara sa ma priveasca sau sa imi zica ceva, iar eu ce fac acum... eu stau ca proasta cu fata in perna si imi dau drumul la lacrimi, simt niste emotii pe care nu le-am mai simtit... eu il iubesc...

Dintr-o data tresar din patul meu atunci cand aud o bataie usoara in geamul de la terasa. Merg si deschid, il vad pe Alex cum intra la mine in camera, avea o fata foarte îngrijorată.

Alex

Am ajuns la ea in camera si simt ca emotile ma coplesec. Inima imi bate tare si nu stiu cum sa... sa o intreb ce simte pentru mine.

- De ce ai venit? ma intrebat ea incercand sa se uite în ochii mei, atunci observ ca ea a plans .

- Pentru ca as vrea sa vorbim... zic eu fara sa imi gasesc cuvintele.

- Ce vrei sa vorbim? Vrei sa vorbim despre cum m-ai sarutat si apoi ai plecat ?

O vad si nu stiu ca sa ii zic... ma pierd in ganduri.

- Ce simti pentru mine? o intreb eu fara sa imi dau seama ca eu chiar am zis asta.

Alice

El e la mine in camera, sta in fata mea si tocmai ma intrebat ,,ce simt pentru el ? " .

- Dar tu ce simti ? il intreb fara sa ii raspund.

- Te rog zi-mi tu prima. imi zice el si se apropie de mine.

- Eu t..te iubesc. ii zic eu iar fluturi din stomacul meu simt ca ma omoara.

Dupa ce am raspuns il vad cum se apropie de mine. El ma cuprinde de talie cu o mana, iar cu cealalta mana se joaca in parul meu . A inceput sa ma sarute pasional si apasat, iar eu i-am raspuns, ne sarutam de parca viata noastra ar depinde da acel sarut, dupa un timp ne desprindem din sarut.

Ma luat in brate si ma tinea strans, sa apropiat de urechia mea si mi-a soptit incet ,, Si eu te iubesc pitica mea ". Scuze... ca am plecat ..imi e frica dar sa nu te ranesc .

Dupa ce l-am auzit ca mi-a zis acele cuvinte am simţit ca zbor, nici nu am apucat sa zic nimic caci el a inceput din nou sa ma sarute si sa ma tina in brate.

Pe Culmile IubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum