Ellie jest córką diabła i pół demona. Ma psa rasy Beagle, który wabi się Cooly. Kiedy miała 17 lat dowiedziała się, że jest diabłem. Istnieją dwa Uniwersytety: Uniwersytet Zakazanych - dla diabłów oraz Uniwersytet Świętych - dla aniołów.
Ellie za tydzień wyjeżdża do Uniwerytetu Zakazanych. Jej najlepsza przyjaciółka - Stephanie jest Aniołem Stróżem. Ell o tym nie wiedziała. Dziewczynka ma szansę na zostanie Diabłem Stróżem.
Aby dostać się do Clevanii - miejsca, gdzie znajdują się Uniwersytety, trzeba przejść przez bramę. Tylko 15% stworzeń dostaje się do tej krainy. Reszta ląduje... właściwie nikt nie wie.
Po przejściu przez magiczne przejście z jednej drogi powstają dwie, które prowadzą do dwóch różnych Uniwersytetów.
Przed szkołami są ogrody. Uczelnie mają 5 pięter.
Na pierwszym piętrze mieści się sekretariat itp.
Na drugim sale lekcyjne.
Na trzecim stołówka i łazienki.
Na czwartym pokoje uczniów. Mówi się na te piętro "hotel".
Na piątym jest strych.No to pora na Ellie...
Wzięła potrzebne rzeczy wraz z Cooly'm...
Podeszła do portalu...
Weszła...
Trafiła do...
UNIWERSYTETU!!!
Zaczęła iść do właściwej szkoły. Spotkała nauczycielkę. Wydawała się miła.
- Dzień dobry! - zaczęła.
- Witam! Jestem tu nowa. - grzecznie odpowiedziała dziewczyna.
- Czekałam na Ciebie. Jestem twoją wychowawczynią. Nazywam się Anda Botrick. A Ty?
- Ellie Smith.
Przy wejściu do klasy stała dziewczyna. Miała blond włosy sięgające jej aż do pasa, błękitne oczy i jasną cerę. Wszystko się ślicznie komponowało. Ubrana była w zieloną bluzkę, jeansy oraz rozpiętą koszulę w kratę.
- Kama! Zwalniam Was z tej godziny lekcyjnej. Oprowadź Ellie po Uniwersytecie. - rzekła miło nauczycielka.
- Oczywiście! Chętnie to zrobię! - odpowiedziała tak, jakby to była jej koleżanka... może i nawet przyjaciółka. Widać było, że się lubią.
- Cześć. Jak już wiesz jestem nowa. Gdzie mogę odłożyć rzeczy?
- Na górze. Zaraz Cię zaprowadzę.
Weszły na 4 piętro. Ell miała pokój nr. 603.~~~~
Jak wam się podoba? Może chcecie krótsze rozdziały? Coś mam zmienić? Piszcie w komentarzach! To dla mnie dużo znaczy!
CZYTASZ
Córka Diabła
LosoweEllie to córka diabłów. Jej mama - Elizabeth, to półdemon, a Tata - Crack, to czysty diabeł. Od małego wychowywała się jak normalny człowiek, ale tylko do 17 lat...