Υπάρχουν δυο μάτια που κρύβουν όλο το σύμπαν μέσα τους, μάτια σκούρα, κρυμμένα κάτω από σύννεφα.Μια φουρτουνιασμένη θάλασσα τα γεμίζει, και ένα λεπτό πέπλο την καλύπτει.
Τα χείλη σου, τριαντάφυλλα διασκορπισμένα σε απόλυτη αρμονία, που σαν χαμογελάς, κοπάζει και η θάλασσα εγκλωβισμένη στα ζαφειρένια μάτια σου.Όμορφα χαρακτηριστικά, σε έναν όμορφο πνευματικά άνθρωπο.
Δίπλα σου,
Ο χρόνος σταματάει.
Ο πόνος είναι μία λέξη.
Δίπλα σου,
Δε φοβάμαι το ξημέρωμα της επόμενης μέρας.Η άβυσσος της ψυχής μου, γίνεται τόσο ρηχή, που μπορώ να πετάξω πάνω από αυτήν, να ξεπεράσω τον εαυτό μου.
Δίπλα σου,
Είμαι πιο ανεξάρτητη από ποτέ.
Δίπλα σου,
Η φωνή σου, σαν γλυκιά άρια, με νανουρίζει τις νύχτες που φοβάμαι τον εαυτό μου, λέγοντας τα πιο όμορφα πράγματα του κόσμου, και μου θυμίζει πως πρέπει να στέκομαι στα πόδια μου, ο,τι και να γίνει.
Δίπλα σου,
Όταν ακουμπάω πάνω στο στέρνο σου, ακούω την καρδιά σου, σταθερή και δυνατή, όπως τα βράχια που χτυπάει η θάλασσα.
Δίπλα σου,
Οι συζητήσεις αγγίζουν τα πάντα, από τα πιο ασήμαντα θέματα, στα πιο βαρυσήμαντα, ακόμη και αυτά που δεν μας αφορούν άμεσα.
Είναι τόσο όμορφο βράδυ αυτό, δε θέλω να φύγω, μα δεν έχω πάει πουθενά.
Και εσύ είσαι εδώ, μέσα από την απουσία σου.
Θέλω να μείνω εδώ, να κοιτάω τον γαλαξία των ματιών σου μέχρι να πεθάνει και το τελευταίο του αστέρι.
Να σου κρατώ το χέρι,
Να σου θυμίζω πως,
Κανείς δεν σου έχει πει πραγματικά πόσο υπέροχος άνθρωπος είσαι.
Σ'ευχαριστώ.