E Ajunul de Crăciun. E o perioadă minunată din an să te bucuri, să fii alături de persoane, să cânţi. Nu şi pentru mine. E Ajun şi în mintea mea se duce o luptă cu depresia. De fapt, nu e o lupta, e un fel de '' cine stă mai mult''. Eu, o tipă simplă şi destul de plictisotoare, care e fascinată de istorie, sau depresia, omuleţul mic din capul meu care îmi zice '' hai să mai ascultăm o dată piesa aia de la Animal X''.
Depresia e omuleţul meu. E omuleţul meu mic, care trăieşte undeva prin mintea mea şi care mă ajută şi mă distruge in acelaşi timp. Nu mă supăr pe el, nu ii cer să plece, nu îl fac să rămână. E doar acolo. Mereu acolo. Sunt o ciudată. Nu mă deschid în faţa nimănui şi nu pentru că nu am cui, ci pentru că mă enervez. Mă enervează nepăsarea. Unii nu spun nimic şi trăiesc o drama, iar când deja devine prea târziu lumea intreabă '' De ce nu mi-ai spus? Te-aş fi ajutat!''. Mă gandeam eu, într-un moment de nu prea mare sclipire, că poate e mai bine să spui lumii ce nu înţelegi nici tu. Nu ştiu cum, doar spune. Cineva va înţelege, poate, ceva. Aşa că am spus '' Sunt în depresie''. Se uita ochi la mine, insistă, nu respiră, se uită in gol, apoi îşi reiau discuţiile. Okaay... Apoi te întrebi ''Ihm, am făcut ceva greşit?''. Nu,bineînteles că nu. Doar că nimănui nu îi pasă. Şi nu pentru că ar fi ignoranţi, ci pentru că nu empatizează. Nici nu îmi imaginez cum ar putea. E o stare pe care o simţi doar tu. E starea ta, eşti tu, e intimitatea ta.
Citesc prostii şi sfaturi despre cum să invingi depresia şi altele si râd. Un râs isteric si deloc forţat pentru acele vorbe generale si clişeice. Poate sunt eu o ciudată, poate doar mie mi s-a întâmplat, dar acele vorbe nu ajută, nimic nu ajută. Poţi să ajungi intr-o stare de echilibru, să nu laşi depresia să te afecteze mai mult decât îi permiţi. Asta fac eu acum...scriu şi îmi pare rău pentu tine, cel ce citeşti acum. Sper că nu ai orbit.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Heeei! Asta e doar o parte, nu are mare legatura cu povestea, a fost doar o stare si am zis sa o las. Povestea incepe cu urmatorul capitol! :D Sper sa citesti si astept critici/ pareri! Graciasssss
CITEȘTI
Victoria
Teen FictionSunt o fata simpla, o fata care nu a cunoscut iubirea, ci doar singuratatea si depresia. Asta pana intr-o zi cand o intalnesc pe Victoria, fata care avea sa ma introduca intr-o lume noua, o lume total surprinzatoare.