Hayatımın değiştiği gün

26 2 0
                                    

Hastaneden çıkıs islemlerini babam halletmişti. Abide yanımdaydı. Babamda, annemde . Öyleyse içimdeki boşluğun sebebi neydi ? Mert. Öylesine seviyordum ki onu içim çok acıyordu. Ama unutacaktım. Eve gelince abim ve babam kollarıma girdi yavaşça merdivenlerden çıkardı. Terasında sağında oda benim solundaki abimin en uçta ki ise annemlerindi. Aşağı katta oturma odası salon ve kitaplık falan bulunan çalısma odası gibi bişeydi. Birde mutfak. Annem eve girip girmez mutfağa geçmiş ve çorba hazırlamaya koyulmuşstu. Odama girince birden bi önceki gece gözümün önüne geldi.yatağıma yatınca rahatladım. Babam ve abim çıkınca üzerime pijama giydim. Yavaşça yatağıma uzandım. Kendimi çok yorgun hissediyordum ve acıkmıstım. annem odama gelip "kızım nasılsın çorba hazır olmak üzere birazdan getiririm" dedi.Ben ise sessiz ses tonu ile "anne ben inebilirim mutfağa lütfen yorulma" dedim sonra yine nefesim kesildi. Nedenini bilmesemde bu aralar hemen susuyordum. Annem gerek yok desede üzerime bir hırka takıp yavaş yavaş abimin yardımıyla aşağıya indim. Mutfak çok güzel tarhana çorbası kokuyordu. İçtiğimde birazcıkta olsa kendime gelmiştim. Odama çıkmak yerine oturma odasına geçtim ve babamın yanına oturdum. Babam "nasılsın" dedi. Benden ses yok. Sonra babama "baba Özür dilerim " dedim. Gözümden düşen küçük damlaları tutamamıstım. Babam " ağlama kızım, eğer gitmek istiyorsan. ...." ben hemen " Hayır " diyiverdim . "Sana bağırdığım için özür dilerim , affet baba bi salaklıktı, gitmek istemiyorum "babam sevgi dolu baktı ve " affettim kızım benim. En doğru karar bu senin için ". Belki doktor bende öyle bi hastalık olduğunu söylemeseydi gitmeme izin verirmiydi bilmiyorum. Yorgun olduğumu söyleyerek odama çıktım. Telefonum çaldı. Melodi kulağımı turmalıyordu. Çünkü bu Deniz 'in zil sesiydi. Açsammı diye düşündüm ve sonra meşgule attım. Tekrar çalınca sinirle açtım.
"Alo Sedef"
.....
"Cevap versene Sedef, ordamısın "
"Ne var ne istiyosun Allahın belası"
" ne diyosun sen"
"Sevgilin arayamadı mı seni yoksa? Aaa unutmusum denize atınca telefonunu normal olarak arayamadı seni Ama sizin aşkınız büyüktü o seni başkasından da olsa arardı"( kızgınlıkla çok ve aralıksız konusmustum yine ağzım kurumustu. Büyük yutkundum)
" ne sevgilisi Sedef ?"
"Eben Deniz eben"
"Yeter artık açık açık konus Sedef saçmalıyorsun"
"Haha gerizekalıya bak sen hem sevgilimle serefsizlik yapıyo hemde zeytinyağ gibi üste çıkıyo "
"Ahh Sedef yanlıs anladın sen . Biz birbirimizi çok seviyoruz. Mert seni üzmemek için beraberdi seninle. Serefsiz falan olmuyo yani"
"Kzıım yolarm seni. Umrumda değilsiniz . Dibine kadarda öylesiniz. Sen öyle diyorsun ama mert öyle demiyo neyse allah belanızı versin . "
"İnanamıyorum sana Sedef sen ağzını bu kadar bozcak biri değildin ne yani tüm suç birbirimizi sevmemizmi? ??"
"Değmeyecek hayvanlara verilen değerin sonuçları bunlar"
" Düzgün konus "
"Sen git eben le öyle konus "
Somra kapama tusuna bastım ve direk engelleme listesine ekledim.Ne sanıyorduki kendini. saate bakınca farkettim ki saat on olmus . Çok uykum vardı . Tam dalıyorum derken abim ve babam geldi önce babam benle konustu sonra ise abim. Babam çıkınca abim başladı. "Cadım nasılsın bakalım " dedi . Ben ise sesimi çıkarmaya çalısarak "iyi abiii" diyebildim. "Bak saka bi yana ben hep senin yanındayım ve unutma benden kurtulusun yok. O yüzden benim Kardeşimi üzen ve onun bayılmasına neden olsan seyi bilmek istiyorum. Sakın bana Bursa yı bahane bulma Sedef . Benimle arkadaşımsın gibi dertleşmeni istiyorum. Sen benim için çok değerlsiin. Annem içinde babam içinde. Harap oldular. Neyse uzatmayım. Si di seni dinliyorum. "
"Abi öncelikle bana bi bardak su verirmisin çok susadum da."
"tabi" dedi ve masadaki surahiden bardağı bir bardak su koyup verdi.içince yatağımda biraz doğruldum ve başladım ."hani sen biri ile sevgili olmamdan şüphe duyuyordun ya hani. Hiç belli etmesende. Evet öyleydi." Durdum ve abime baktım. İfadesizdi. "İşte onunla 1 senedir beraberdik. Hayatımda ilk defa birini sevmiştim.ama o en yakın arkadaşımla beraber arkamdan işler çeviriyormus. Onlarda ...... (ağlamaya başladım )berabermiş. "
Abim bana sarıldı ve " şerefsiz " dedi.Usulca abime sokuldum ve anlattım tam olarak. Abim derin r nefes alarak "o çocuk bitti "dedi. Ben "evet abi bitti dedim o benim için bitti. Onun için başını belaya sokma. Bu aramızda kalsın. "
"Ama..."
" abi zaten sen ve babam harici başka bir erkeğe givenemeyeceğim. Daha fazla aksiyon istemiyorum. Tamam mı söz ver"
"Tam söz vermeyim. Ama yanına yaklaşmadığı sürece sıkıntı yok sen nası istersen dedi."
Ben başımı salladım ve abim bana sarılıp iyi geceler diyip çıktı . Bende uyudum.

Sabah babam ve annemin bankada acil bir işi çıktı kahvaltıyı yapınca onlar çıkacaklardı. Kahvaltıyı güzelce ve neşeyle yaptık tam annemler çıkacakken içine bir hüzün büründü. Uzun uzun sarıldım. Ve onlar çıktı. Benim içine bir şey oturdu adeta. Abimle televizyona bakıyorduk. Annemler çıkalı 2 saat olmustu. Abimin telefonu çaldı ve abim açtı. Sonra abimin gözünden yaşlar akmaya başladı. Telefon yere düştü....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 04, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Göz YaşımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin