Senin için ilk göz yaşlarım

71 12 2
                                    

Sedat bey önce kapı tıklattı ses yoktu. Biraz bekledi yine ses yoktu. Kızı dün moreli bozuk ağlamış bir şekilde gelmiş hiç bişey anlatmamıştı . Bir an aklına glen şeyle irkildi ve hemen kapıyı açıp girdi, oda nın içinde göremeyice evebeyn banyosuna gitti gözleri yerlerde serili kızını görünce bir an yrinde kalakaldı ve hemen kızını kucağına alıp bağırmaya başladı " Sevgiiiiii çabuk arabanın anahtarını al. " Sevgi Hanım ne olduğunu önce anlamadı fakat kızını kocasının kucağında hareketsiz, gözleri kapalı ,solgun yüzünü kaplayan saçları sallanırken görünce gözlerinden yaşlar akmaya başladı ve SEDEFFFFFF diye bağırıverdi. Eli ayağına dolaştı önce ne yapacağını bilemedi sonra kızına sarılıp yuusacık saçlarını okşadı.Ardından kapıya doğru koşup arabanın anahtarını alıp ayakkabılarını ayağına geçirdi. aparmanın katlarını inerlerken koşuyorlardı . kadın arabanın kapıyı açıp kocasının kızını koymasına yardım etti. Adam arabanın sürücü koltuğuna geçip hızla arabayı çalıştırdı.hastaneye geldiklerinde hemen acil kısmına geçtiler. Hemşireler gelip kızlarını sedyeye aldılar.Sedat bey kızı kollarından gidince kollarında bir boşluk hisssetti. Yoğun bakıma alınan kızlarının ardından bakakaldılar.Sedat bey herşeyin kendi suçu olduğunu düşünüyordu, eğer kızına dün sabah bağırmasaydı belki o eve öyle dönmeyecekti.Aklına gelen ilk şeyle beraber telefonuna gitti eli. ceplerini karılştırdı ama yoktu telefonu ,aceleyle çıkmıslardı evden. karsından telefonunu alıp oğlunu aradı. Oğlu tatildeydi ve bu akşam dönüyordu.

" efendim baba "(bir rahat vermediler)

"kardeşin...."

"noldu? sedefe baba"

"baygın buldum banyonun önünde"

"neeeee"

...........

"neyi var noldu kardeşime"

"bilmiyoruz oğlum"

"hemen dönüyorum ankaraya"

"tamam"

.............telefon kapandı.Doktor çıkınca hemen koştular doktorun yanına.doktor odasına çağırdı.

"kızınızda bir tür kansızlık var. Bazı , ilaçları 6 ay boyunca kullanması gerekiyor.Tabiki bu kadar değil.. O strese girmemeli. Bu tür şeylerde hemen beyılabilir, ilaçlar hiç aksatılmamalı. Zamanla ilerleyip çok daha farklı ve kötü hastalıklara yol açabilr. İlaçların fiyatları sandığım kadarıyla biraz fazla. Karşılayamayak durumdaysanız hastane yardım kısmuna başvurabilirsiniz."

sedat bey sesinin çıktığından emin olarak" elbette karşılayacak durumdayızz. Olmasak bile kızım için herşeyi yaparım. Düzelmeyecek mi bu durum neyse"

"aslında 6 aylık bi süreç sonra tekrar kan tahlili yapacağız ama siz 3 aya bir kontrole getirin."

odaya gittiklerinde kızları gözleri kapalı saçları dağılmıs bir şekilde yatıyordu.

_______

Gözlerimi açtığımda beyaz bir tavan gördüm sonra gzölerimi çevirince bitkin bitkin duran annem ve babamı gördüm. bir süre sevgi gösterisine mahkum kaldım.sonra durumu anlattılar. bnm için çokta soru değildi aslında. Yaşamak bile istemiyordum ki. Annemler dinlenmek istediğimi söyledim ve düşünmeye çalıştım. ardından aklım düne gitti.

""""babamla tartıışmıştım. Ben bursa da üniversiteyi okumak istediğimi söylemiştim. babam önce hayır demişti benim verdiğim tepki ile biraz büyümüştü olay. Orada okumayı Deniz için istiyordum. Ama o....... Neyse işte ben evden bi hışımla çıktım. Deniz le telefonda konusmustuk ve rahatlamıstım bi nemze. Mert den gelen mesaj ile telefonuma baktım. "kafede buluşalımmı".....ben " tmmm,nerde"
Buşulmuştuk ve kave tatlı falan derken yarım saat geçti . Iphone zil sesi yavaş yavaş yükselmeye başlayınca Mert telefonunu eline aldı ve araynın en yakın arkadaşı berk olduğunu görünce gülerek açtı. Bir anda yüzü düştü. Berk değil bir başkasının sesi geliyordu ne dediğini seçemesemde o Berk değildi. Telefonu yere düşürdü ve almaya tenezzül etmeden açıklama yapmadan gitti. Bn ne yapacağıma karar veremedim. So
nra telefonu almak aklıma geldi. Tam ışığı sönüyorduki ekrana dokundum. Dolaylı olarak şifre açık bırakmıştı. Daha önce tlefonunu karıstırmama hiç izin vermemişti. Belkide bi fırsatı. Bunu düşününce bir an kendimden utandım sonra bip sesiyle irkildim " hayatımın anlamı "kişisinden mesaj yazıyordu. Watsap bildirimi. Bir bu kişi aradığında sormustum ve bna annesi olduğunu söylemişti ve bence gayet mantıklıydu. Annesi olması. Aklıma Selma Teyze nin mesaj atmak yerine aramasının daha mantıklı olduğunu düşündüm. Bildirime tıkladığımda aşk konusması vatdı. Profildeki kişi can acıtıcıydı. Deniz olmaz yani. Ardından- slm aşkım mesajından sonra - bi mesaj daha geldi
"Niye görüldü yapıp mesaj atmıyosun " bir yanlıs lık olmalıydı olamaz. En yakın arkadaşım ile okuma planları vs.kurarken . Olamaz hemen yazmaya başladım bir cümleyi neredeyse 2 dk da yazmıstım normalde çok hızlı yazardım.
"Sedef ile hiç konustun mu ?" Yazıyor yazısını görünce bi duraksadım. O mesajı sabırsızlıkla bekliyordum.
" ayyy boşversene çok özledim ben seni buluşalım mı ?"
İnanamıyorum. Bn sevgilimle ayda bir buluşurken konusmaları üşenmeyip hepsini okuyunca anladm ki onlar her gün buluşuyormus. İnanmıyorum ya. O telefonu alıp şifresini denemeye başladım şifresini değiştirmem gerekiyordu. Elbette bulmustum sonunda D harfi ne benzer bişeyi. Ardından Garson geldi bnde parayı ödeyip çıktım hemen kafeden. Sahil kenarında bankta otururken güneşli hava gitmiş hava bulanmıştı. Biraz oturdum sınra üşüme başladım. Arkamdan yükselen ses ile bir an ürperdim. Duymak istediğim son sesti.
"Aşkım üşüteceksin bu havada napıyosun " dedi ve kollarına dokundu "donmuşsun " hırkasını kollarıma koydu .tepkisizdim son hamlesini bekliyordum. Ani bi hareketle hırkayı denize fırlattım. "Dokunma banaaaa . Defol anladın mı?? Pislik nasılda kandırdın beni. Nası yaparsın bunu bana " sesimin çıkması için bağırıyordum. Rüzgar çıkmıstı. Sesim artık güçlükle çıkıyordu. " en yakın arkadaşım ile beraber........ "
"Açıklayabilirim"
"Kesss"
"Deniz beni geçen sene senin doğum günü partinin gecesi onu bırakmaya giderken öptü . Benim bi suçum yok . Üzülmesin diye şaptım. "
" madem öyle şaptın beni niye düşünmedin ya ben üzükmeyecekmiyim yani ? Doğru ya sedefi kim takar ?? Babanın çok parası varya hani sana Iphone 6 s leri sana feda eder nede olsa "diyip telefonu büyük bir hışımla denize fırlattım. Kollarımdan tutup kendine çevirdi ama yüzüne bakıyordum
"Yüzüme bak güzel yüzlüm böyle yapma"
"Napayım gerizekalı "
Diyip önce tokat attım yüzüne sonra yüzüne bakıp geçtim yanından . "Yazıklar olsun snn için harcadığım tüm her seye emeğe,aşka,paraya bile."dedim ve göz yaşlarımı serbest bıraktım.İlk defa ağlıyordum onu için. Bugüne kadar ne dediysem tmm diyip geçmişti. Belliki benin değil Deniz'in nazını çekiyordu.
Somra Avare avere dolaşarak eve geldim . Sonrası mühim """"""""






Göz YaşımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin