Kai mum pritrūko oro atisitraukėm viens nuo kito.
-tai nepaleisk....-sušnabždėjau ir stipriai apsikabinau. Skamba gan juokingai... tarp mūsų buvo tik naktis, o jis jau nebenori mannes paleisti. Ir kodėl taip viskas greitai vyksta?? Mes tik vakar susipažinome.galiu duoti 100%, kad viskas tuo ir baigsis. Jis gi žvaigždė, o kas aš??? Paprasta mergina. Aš tiesiog jam kaip kojinė. Nors ir taip džiaugiuosi, nes gavau galimybe praleisti naktį su pačiu Harry Styles. Tokios galimybės trokšta daug merginu. Mano apmastymus nutraukė jo nuostabus balsas:
-apie ką galvoji, saulele?-pasiteiravo.
-apie viską. Kad viskas labai greitai vyksta.. tik vakar susipažinom ir jau va rezultatas...-išdėsčiau jam.
-taip tai labai greitai vyksta, bet gal taip lemta? Gal...-jį nutraukė mano suskambėjas telefonas:Pokalbis telefonu su Aria.
-dieve mano kur tu randies????-rėkė ji į telefonąą-ar žinai kiek dabar valandų???? Ar bent nutuoki kaip aš jaudinuos??-ji rėkte rėkė.
-visu pirma labas. -pasakiau ramiai.-nesijaudink man viskas gerai.aš saugi ir sveika.. o beje kiek valandų?
-13:30. Prašau tučtuojau grįšti namo.
-gerai mama- nusijuokiau ir padejau ragelį.
Pokalbio pabaiga-mama skambino?-paklausė Harry.
-kabutėse mama-nusijuokiau-gal pameni Aria, kur vakar nualpo pamačius tave?-nusijuokiau.
-tai žinoma, kad prisimenu.-taipat nusijuokė.
-tai va ji liepia man grįžti.
-kokia valdinga ji.-nusistebėjo Harry.
-ne tokia valdinga kaip aš- šyptelėjau.
-vakar jau tai pastebėjau.-nusišypsojo.
-einu paruošti pusryčių, o tu susitvarkyk. -Harry pakštelėjo man į lūpas ir dingo iš kambario.
Uhhh.... garsiai atsidusau... stoviu vidury kambario nuoga ir galvoju ką apsirengti....hmmm??? Sugalvojau! Pasiskolinsiu rūbų iš jo spintos.
Nupėdinau prie jo spintos, ją atidariau. Pasiemiau treningines kelnes, maikę ir nuejau i vonia. Atsiprausiau po drūgnu dušu ir viską apgalvojau kas įvyko... išlipau iš dušo ir apsirengiau. Išėjau iš vonios ir priėjau prie veidrožio. Paradėjau juoktis matydama savo atvaizdą veidrodyje. Kelnės per ilgos, o maikėje paskendau. Atrodau tokia kjiūt.. apsidairius po jo miegamaji užmačiau ant naktinės spintelės plaukų gumytę. Dzin tikiuos nesupyks, kad ją pasisavinsiu. Rubus tikriausiai irgi. Goshh.. kokia aš badass... galėsiu prastumti ebay aukcijone, o tada busiu rich bitch juokauju žinoma. Nusijuokiau, pasėmus savo telefona ir patraukiau iš kambario. Iškišus nosį iš kambario užuodžiau nuostabu blynų kvapą...
Nusileidau laiptais į apačia ir nuėjau į virtuvę. Jis pasijungęs Jason Derulo dainą Wiggle kepdamas blynus kraipė savo užpakaliuką ir dainavo. Aš tyliai išsitraukiau telefoną ir pradėjau filmuoti. Prisėlinau arčiau ir nepatikėsit jis pradėjo twerk'int negalėjau susilaikyt pradėjau juoktis ir jis atsisuko. Jis sustingo ir paraudo.
-o tu gražiai šoki.-pagyriau ir dar juokiausi.
-amm... ačiū...-nusišypsojo.ir staiga jo akys nukrypo į mano telefoną tada vėl į mane- tu filmuoji??-staigiai baigiau filmuot.
-jau nebe- atsakiau.
-prašau ištrink.-tarė griežtai
-nee.. aš čia prisiminimui turėsiu. Nebijok aš niekam neplatinsiu.
-iš kur man žinoti kad ne?
-nes jei aš ji paplatinsiu bus skandalas. O tau tai ne į naudą.
-bet tau į naudą.-pasakė ir nusisuko į keptuvę.
-ir kokia man iš to nauda? -paklausiau jo nes tikrai nežinau kokia gali buti iš to nauda.
-už šita video gali gauti apvalia sumelę.
-kas man iš tų pinigų.... nesijaudink draugu neišduodu. -šuptelėjau ir pakštelėjau jam į žandą.Aš paėmiau dvi lėkštes padėjau jas ant stalo. Iš šaldytuvo paėmiau gretinėlę, bei karamelinį padažą.
Jis idėjo blynų, atsisėdome valgyt.
Dievee.... apsirysiu kokie skanus blynai.... turiu butinai jį pagirti. Tokio šedevro dar nevalgiau.
-tavo blynai nuostabus-pagyriau. Matau kai jis nusišypso.
-ačiū. Tai geriausia ką moku pagaminti.
-tavo blynus galėčiau valgyti kiekvieną dieną...Valgydami daugiau apie viens kitą sužinojome. Jis labai įdomi asmenybė.
Aš jį pradedu įsimyleti... jis toks tobulas... pala pala pala..... to negali būti.... neeee. Agness po velniu!susiimk.
-apie ką galvoji?-mane pertraukė duslus jo balsas.
-apie tai kaip parsigausiu namo.-sumelavau.
-aš tave parvešiu.-tarė ir paėmęs savo ir mano lėkštes idėjo į indaplovę.
-ačiū.-pasakiau jam ir nusišypsojau. Jau ėjau pasiimti savo vakarykščių rūbų iš jo miegamojo, bet staiga...Labuka!!!! Štai ir aš visus sveikinu su šventėm, nors kalėdos baigėsi bet neesme. Sorry už klaidas. Gero skaitymo iki:) :*
YOU ARE READING
Love, Sex And Other Drugs (Dirty H.S. Fanfiction)
FanfictionNekaltas susitikmas parduotuvėje, alchoholinių gėrimų skyriuje, pakeičia Harry ir Agness gyvenimus. Agness-paprasta mergina, turinti labai didelį erotinių fantazijų kraitį. Jie gyvena lyg pasakoje, karštai myli vienas kitą, viskas eina kaip per svie...