Nuomonių ir vote!!!
Susisukau į Harry minkštą chalatą.
-ei aš norėjau chalato-suzyzė Harry.
-aš pirma jį pasiemiau-iškišau liežuvį.
-ar tavęs niekas nemokė, kad liežuvį rodyti yra negražu?-vaidino rimtą jis.
-mokė, bet kai būnu su tavim prarandu kontrolę-sukikenau.
-tu taip dabar seksualiai atrodai su tuo rankšluoščiu, grynai kai porno žvaigždė-nusijuokiau, jis į mane pažiūrėjo pakėlęs antakį. Tai nieko gero nežada! Bėgom išlėkiau iš vonios ir bėgau slėptis. Įlindau į jo spintą. Svaigau nuo jo kvepalų kvapo slindančio nuo jo drabužių. Buvau paskendusi jo kvapuose. Staiga mane suėmė dvi tvirtos rankos. Buvau atsipalaidavusi, todėl labai išsigandau, kad net klyktelėjau.
-aš isigandau!-sukniaukiau.
-kokia tu baigšti kaip kokia pilka pelytė-nusijuokė.
- aš nesu baigšti, tiesiog buvau pasinėrus į tavo kvepalų kvapą.-sukikenau.
-ai beje noriu tavęs kai ko paprašyt...-pažiūrėjau jam į akis.
-taip?-šyptelėjo.
-išeik iš kambario aš noriu apsirengti-šyptelėjau.
-neisiu!-Šyptelėjo ir apsikabino mane per liemenį taip prisitraukdamas mane prie savo kūno.
-prašau išeik!-pakštelėjau jam į krūtine
-prašau leisk pasilikti,juk vistiek jau mačiau tave nuogą-sukikeno. atsitraukiau.
-jei neišneši savo gražaus užpakaliuko iš čia negausi savaite-sunėriau rankas ant krūtines.
-ar tikrai?-pažiūrėjo į mane puppy akytėm.
-fsio dvi savaites.-pasakiau ramiu veidu. Harry akys išsprogo ir dingo iš kambario.
Kadangi mano kelnaitės suplėšytos tai teks skolintis jo. Nuėjau ir pasiemiau jo baltas Calvin Klein trumpikes. Užsidėjau. Buvo man jos per didelės bet dzin sueis. Susiradau savo dzinsus ir maikute. Apsirengusi susiradau savo telefoną. Aria buvo parašius žinute." viskas jau vietoje :) "
" ačiū netrukus būsiu :)"
Atrašiau ir atidariau duris, ten stovėjo Harry.
-gali eit renktis ir varysim įkurtuviu švest-sukikenau
-skamba viliojančiai-sukikeno.
-o dabar prašyčiau išeiti aš noriu persirengti-vaidino rimtą Harry.
Pakštelėjau jam į skruostą, jis šyptelėjo, o aš išejau..
Atsisėdau ant laiptu ir telefone įsijungiau žaidimą ir žaidžiau "Hill Climb Racing" ant tiek užsižaidžiau, kad net nepastebėjau kada Harry išėjo iš kambario.
-ką darai!-staigiai pakalausė manęs.
Aš žiauriai krūptelėjau.
-nu bl.et Harry! Aš išsigandau!-garsiai pasakiau.
-viskas trys savaitės!-pareiškiau rimtai nors iš tikro juokauju.
Staiga jis mane apkabino ir pakštelėjo į sruostą.
-aš labai atsiprašau. Daugiau taip nedarysiu.-apgailėstavo jis.
-gerai...-nusileidau-keturios savaites!-šyptelėjau.
-KĄĄĄĄ!????-nesupratęs Harry išpūtė akis.
-aš juokauju maži-šyptelėjau-negalėčiau ištvert tiek daug laiko-sukikenau.
-o dabar mum metas-šyptelėjau ir atsistojau.
Jis taipat atsistojo.
-aš tik pasiimsiu reikiamus daiktus-šyptelėjo ir nuėjo į kambarį, o aš lipau laiptais žemyn.
Nulipusi atsistojau prie veidrodžio.
Žiūrėjau į savo atvaizdą jame, atrodžiau labai gražiai ir naturaliai. Tik gal reiktu biškuti pasportuoti, nes pilvukas atsirado, nesu tobula ar kokia lenta. Mano nuomone mergina turi būti moteriška, turėti ir papus ir užpakaliuką. Nesuprantu aš manekeniu. Kūdos kaip silkės, nei papų nei šiknos, vaikščiojantys skeletai. Netrukus mano apmąstymus nutraukė Harry balsas.
-ką mano gražuolė veikia?-paklausė lipdamas laiptais.
-tavo gražuolei reikia biški jau sportuoti pradėt, nes jau lašiniai auga!-nusijuokiau
-tu man tobula ir tokia-apsikabino iš nugaros Harry.
- jo jo tik paskui tos žurnalistinės žiurkės ir rašys kokia aš stora.-nusijuokiau.
-tu nestora-sukikeno į ausį.
-bet kaip jie apkalbinės mano randus ant kūno...-truputį nuliūdau.
-velniop ką jie sakys. Man jie netrugdo.-šyptelėjo.
-beje kas nutiko, kad juos turi?-paklausė.
-kai buvau 3 metų apsipyliau karštu vandeniu. Kliuvo ant abiejų šlaunų, pilvo ir rankos-paaiškinau.
-dabar kai gavau prosenelio palikimą, investuosiu į plastine operaciją.-šyptelėjau.
-jei tu tai žadi darytis dėl manęs. Tai galiu pasakyti jog tai nebūtina-šyptelėjo. Jam patinku tokia kokia esu. Jis tikras angelas.
-aš tai darysiu dėl saves-pasakiau.
-o dabar eime.-šyptelėjau ir paėmus jam už rankos išsitempiau lauk pro duris.Hey!!!! Grįžau pas jus su nuobodžia pieva!!! anyway būtinai rašykit nuomones ir votinkit. sorry už klaidas ir gero skaitymo!!! Lav jiu❤❤ p.s. tas Harry daikčiukas fotkei 😏😏😏😏
ESTÁS LEYENDO
Love, Sex And Other Drugs (Dirty H.S. Fanfiction)
FanficNekaltas susitikmas parduotuvėje, alchoholinių gėrimų skyriuje, pakeičia Harry ir Agness gyvenimus. Agness-paprasta mergina, turinti labai didelį erotinių fantazijų kraitį. Jie gyvena lyg pasakoje, karštai myli vienas kitą, viskas eina kaip per svie...