26.

390 15 4
                                    

Nuvykę į parduotuvę nusipirkome ko reikės susitikimui su tėvais. Žinoma, kaip visada buvome apšaudyti fotoaparato blykstėm. Man tai jau tapo įprasta. Susikrovėm pirkinius į mašiną ir įsėde į ją išvažiavome namo.
Važiavome susikibe rankomis.

Man su Harry labai gera, manau jis tas žmogus kuris man reikalingas visą gyvenimą

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Man su Harry labai gera, manau jis tas žmogus kuris man reikalingas visą gyvenimą. Nenoriu jo prarasti, kovosiu dėl jo iki paskutiniųjų. Mano mintis nutraukė duslus ir mielas mano ausiai balsas:
-ilgai marinuosi šašlykus ir darysi užkandžius vakarui?- trumpai žvilgtelėjo į mane.
-na su viena ranką bus sunku...gausi man padėti-šyptelėjau ir spustelėjau jo ranką.
-na jau ne! aš tau pyragaičiu nekepsiu!-pareiškė.
-šalšlykus tik sumarinuosiu!-pridėjo.
-Harry... -pavaidinau rimtą.
-nee apsieisim su tais pyragėliais galėsiu į vieną kepyklėle sustoti ir nupirkt.-tarė.
-Harry tu kepsi.-pasakiau.
-Ne!-šuktelėjo.
-negausi visą likusią savaite.-ironiškai sukikinau.
-nu bet...-kažką žadėjo sakyti-nu gerai, bet tu ir manipuliuoji-sukikeno.
-aš gi moteris-nusijuokiau.
-su jumis sunku, bet be jūsu blogai!-šyptelėjo.
-aš tau padėsiu mažiukai-pažvelgiau į jį meiliu žvilgsniu. Jis pažvelges į mane nusišypsojo. Jo šypsena mane visada pakeri. Ji tokia nuostabi, tokia graži, norėčiau ją matyti visą gyvenimą. Žiurėjau į jį, lyg pirmąkart
Pamačius. Jis toks gražus. Jis susikaupęs, tvirtai suėmes vairą žiūri į kelią. Aš sedėdama prie jo tipstu, o dar jo pasakiškas kvepalų kvapas.
Buvau išplaukus. Jis atsisuko su savo nuostabiausia šypsena ever ir dar tom tobuliausiom duobutėm ever.
Nenuleidau nuo jo akių.
- mažiukau?- jis pažiūrėjas į mane tarė.
-kąą?-užsisvajojus subliurbėjau.
-nustok į mane taip žiūrėt-nusijuokė.-tau jau seilės bėga.-žiurėjo į kelią juokdamasis.
Papurčiau savo galvą ir grįžau į realybe.
-žinau visko gali būti-nusijuokiau ir netrukus grįžome į namelį.
...
Suruošėme užkandžius, viena ranka darbuotis tikrai sunku. Ačiū dievui kad turiu nuostabų žmogu šalia - Harry.
Norėjau paimti pyragaičius ir nešti juos į terasą, bet Harry mane sustabdė.
-mažiukau, ne! Aš viską sunešiu. Jau taip per mane ranka lūžo, nesikankink.- pasakė ir paėmęs dalį maisto pradėjo nešti į terasą. Aš pavarčiusi akis nusekiau paskui jį ir atsisėdau į pačia patogiausia vietą.
Harry darbavosi, o aš į žiūrėjau ir nepajutau kaip užsnudau.
...
Pabudau nuo švelnaus savo mamos balso.
-kelkis saulyte-švelniai sukikeno ir pakštelėjo man į kaktą.
-nu dar penkias minutes- pasakiau ir apsiverčiau ant šono, staiga terasą užpildė kelių žmonių juokas.
Tai privertė staigiai mane pabusti.
-aš labai atsiprašau- sukikenau.
-nieko tokio, Harry minėjo, kad labai mėgsti miegoti.-sukikeno Harry mama.
-čia jau mano genuose tai-nusijuokiau.
...
Šiltai praleidome vakara su savo šeimomis, viskas tiesiog nuostabu, visi sutariam gerai, radome daug bendros kalbos. Tėvus išleidome namo likome vėl vieni. Buvo gana vėlyvas vakaras.
-ką mažiukau veikiam?- paklausė mane apkabindamas Harry.
-nežinau, gal eikime pasivaikščioti prie jūros? Tariau prisiglaudus arčiau.
-sakai?-sukuždėjo man į plaukus.
-sakau.-svajingai sukikenau.
Užrakine namus išėjome pasivaikščioti prie jūros.

nuėje prie jūros stėbėjome saulėlydį.

Abu su Harry tylėjome ir stebėjome jį

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Abu su Harry tylėjome ir stebėjome jį. buvo labai maloni tyla. Buvau prisiglaudusi prie Harry kūno. Jis mane buvo tvirtai apkabinęs. Gaila po savaitės išvažiuos į turą. Kad galėčiau ir aš kartu važiuoti... pirmą kartą per mūsų draugavimo laikotarpį nesimatysime 2 mėnesius. Tai gana didelis išbandymas santykiams.
Bet tikiuosi viskas bus gerai, išbūsime tuos du mėnesius ir kai jis grįš viskas bus kaip buve. Pasiilgsiu jo labai. Susisiekimas ir bus sunkus nes ir laiko jis neturės per daugiausiai. Netrukus pajaučiau jo lūpas ant savo kaktos.
-

apie ką galvoji, zuiki?-paklausė Harry.
- apie tai, kad tavęs labai ilgai nematysiu.- ir pajaučiau kai ašara nuriedėjo, netrukus pradėjau verkti ir prisiglaudžiau prie Harry kūno. Aš niekada neverkdavau prie kitų, o ypač prie vaikinų, tačiau mano širdis jautė kažką negero, lyg kartu su Harry butume tik paskutines dienas.
- mažute, neverk!-pradėjo mane guosti Harry. - nenoriu tavęs matyti verkenčios. Taigi nemirsiu- jaučiau kai jis šyptelėjo. Aš nežymiai šyptelėjau ir bandžiau nusiraminti.
- aš tiesiog bijau tave prara...- ir jis mane užčiaupė bučiniu.
- taip greit manęs neatsikratysi maže.-pasakė ir dar kart įsisiurbė į lūpas.

Visų pirma noriu labai atsiprašyt, kad tiek ilgai buvau dingus. Mždg puse metų. Buvau dingus dėl asmeninių priežasčių. Bet dabar grįžau ir bandysiu atgaivinti istoriją. Tai gero skaitymo :***

Love, Sex And Other Drugs (Dirty H.S. Fanfiction)Where stories live. Discover now