23.

457 23 0
                                    

Sedėjome tyloje ir žiūrėjom į jūrą.
-Kada tau turas? Paklausiau ir meiliai pažiūrėjau jam į akis.
-po savaitės-atsakė trumpai.
-ir kada ketinai man tai pasakyti?-ramiai paklausiau.
-diena prieš išvažiavimą-sukikeno
-tu rimtai?-pažiūrėjau į jį.
-taip.-atsakė.
-gerai, kad paklausiau. atsigriebsiu per savaitę, kuo daugiau, juk nebūsi namie du mėnesius-labai nuliūdau.
-taip... aš savaitę negaliu be tavęs tai du mėnesiai bus žiaurus iššukis.-apkabino mane
-pasiilgsiu tavęs labai...-prisiglaudžiau prie jo krūtinės taip, kad galėčiau girdėti jo širdies plakimą.
-aš tavęs taipat mažute-suspaudė mane glėbyje ir pabučiavo. Bučinys buvo trumpas, bet labai šiltas.
-susisieksim per skype, telefonu-menkai šyptelėjo Harry.
-pasilgsiu tavo draugužio-sukikenau
-O aš tavo skylutės-sukikeno ir stipriai suspaudęs mane glėbyje godžiai mane pabučiavo.
Bučiavomės ilgai ir žaidėm liežuviais. Norėjau kažko įdomesnio. Nukeliavau
Delnu prie jo klyno ir padėjau jį trinti.
Staiga buvau prispausta prie žemės.
-aš tave tuoj padarysiu čia ir dabar-geidulingai sukikenęs pradėjo bučiuoti mano kaklo odą.
- neatsisakyčiau, mažiuk, bet čia nesaugu-pasakiau.
- tai gal einam namo?- šyptelėjo.
-galim-šyptelėjau.
Susirinkom daiktus ir išėjome.
<...>
Tik spėjome įeiti į namus jau buvau priremta prie sienos. Harry putlios lūpos glaudėsi prie manūjų. Gera jas justi. Viena ranka jis suspaudė vieną sėdmenį, o aš nenutraukdama bučinio suradau jo marškinių sagas ir pradėjau jas atsagstyti. Kai tai padariau numoviau juos ir pirštais pradėjau tyrinėti jo kūną.Harry pradėjo mane nurenginėti. Likau tik su apatiniais. Nusmaukiau jo šortus jo draugužis jau buvo stačias. Pasilenkiau prie jo. Isileidusi jį į savo burną, liežuviu sukau ratus aplink jį. Judėjau pirmyn, atgal ir žiūrėjau jam į akis geidulingu žvilgsniu. Harry lūpas karts nuo karto palikdavo dėjonė. Ištraukusi jo išpampusį penį, šyptelėjau ir pakštelėjau į galiuką. Atsistojau ir isisiurbiau jam į lūpas. Bebučiuojant jį užšokau ir apsivyjau jo liemenį kojomis. Jaučiau, kad Harry mane kažkur nešė, bet aš į tai nekreipiau dėmesio. Bučiavomės labai aistringai, mano pirštai buvo įsivėlę į jo garbanas. Mum pritrūko oro, trumpam atsikvėpėm ir vėl su jungėm lūpas karštam bučiniui. Harry lipo laiptais į viršu.
-buk atsargus, mažuti-sukikenau ir ant tų žodžių Harry kojos susipynė ir mes nukritom. Harry užkrito ant manes. Mano ranka trakštelėjo ir suskaudo. Kogero lūžo.
-mažute, tau viskas gerai?-staigiai nulipo nuo manes Harry ir pažiūrėjo susirūpinusiu žvilgsniu.
-ne, turbūt lūžo ranka. Negaliu jos pajudinti ir skauda labai.-su Harry pagalba šiaip ne taip atsisėdau.
-aš labai labai atsiprašau-apgailėstavo Harry.
-nieko maži, viskas bus gerai..-nežymiai šyptelėjau.
- auučč!!! Ranką skauda žiauriai...-sudėjavauā
- tave reikia vežti į ligonine-pasakė.
Jis padėjo man atsistoti.
-man reikia apsirenkti-pasakiau
Harry padavė man rūbus.
-tau padėti?-paklausė
-nereikia, pats renkis-pasakiau ir dejuodama iš skausmo apsirengiau suknele. Harry taipat greitai apsirengė.
-važiuojam?- paklausė Harry.
-taip tik pasiimsiu reikiamus daiktus.-pasakiau ir nuėjau ieškoti savo rankines. Greit suradus ją pasiėmiau ir grįžau pas Harry.
-gali Maži pažiūrėt ar mano dokumentai yra.-paprašiau.
-žinoma mažytė-pasakė ir pradėjo knistis mano tašėje. Netrukus jis pradėjo kikenti. Ištraukė vieną arbūzinio lubrikanto tutelę
-oooooooo+ o kas gi čia???-pradėjo kikenti.
- arbūzinis lubrikantas-nusijuokiau.
-gaila jis gaus truputi palaukti, kol tu pagysi-truputi nuliūdūsiu balsu pasakė jis.
-aš tai nežadu laukti- sukikenau
-kaip tai?- nesupratęs Harry pažiūrėjo į mane.
- nemanau, kad gipsuota ranka gali būti kliūtis seksui-pasakiau.
Harry numetė pedo smile.
-mano mažute!-sukikeno ir atsargiai apkabinęs mane švelniai pabučiavo.
-o dabar važiuojam-šyptelėjau ir mes nuėjome mašiną. Važiavome gan ilgai, bet kelias neprailgo su Harry. Nors ranka labai skaudėjo, stengiausi per daug to nesureikšminti. Nenoriu pasirodyti Harry, Kad esu verksnė.
Atvažiavome į ligoninę. Daktarui pasakiau, kad nukritau nuo laiptų, jis konstatavo stipinkaulio lūžį. Sugipsavo ranką, suleido nuo skausmo vaistų ir pasakė, kad gipsą reiks nešioti 7 savaites. Dar pasakė, kad reiks po dvieju savaičių apsilankyti pas traumatologą.
Išėję iš ligonines sėdome į mašiną ir išvažiavome į namus.

Labukaaaa!!!! Pagaliau parašiau dalį!!! Sorry už klaidas ir gero skaitymo iki!!!!

P.s. nuomonių ir vote

Love, Sex And Other Drugs (Dirty H.S. Fanfiction)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt