Minji pov
Tik Tok Tik Tok Tik Tok
Lamanyaaaa nakkk habisss kelasss.. Dah berjanggut putih dah aku ni. Jam pun macam berdendam je dengan aku. Punya lah lambat dia berputar. ( deyy bukann salah jam pun -..- ).
" class dismiss " kata-ii Lecturer membuatkan aku melompat gembira. Yahoo!! Semua pelajar memandang aku. Aku senyum macam orang tua takda gigi (macam mana tu? --" ). Aku menggalas tali beg galas dan ingin keluar tapi budak lembik tu halang laluan aku. Puii nak tunjuk macho lah tuui. Mina dan nami sudah mendahulu keluar dari dewan. Takut sangat dengan budak ni.
" tepi ah! "
" hal kita belum selesai lagi! "
" hal apa pulak?? "
" kau jangan nak buat tak ingat! "
" weehh bahlol! Kang dah keluar bahasa aku. Kalau aku ingat, aku tak akan tanya lah wehh! Use ur mind lah budak mentah! "
" kau nih memang nak cari pasal dengan aku kan!? "
" aku tak. Kau yang cari pasal dengan aku. Macam aku cakap. Sekali kau cari pasal dengan aku sekali tu jugak aku balas. Bak kata nenek moyang aku jugak. Lu langsi lu mati "
" daksyat minah ni " kata jungkook dalam hati. " ah! Mati ke mampus ke! Sekarang kau akan terima apa yang kau buat kat aku! "
Snap!
Jungkook memetik(?) jarinya. 4 orang namja keluar dari sebalik pintu. Diaorang memegang sebiji telur setiap sorang.
" adoii.. Apa pulak ni.. " kataku perlahan. Seorang dari mereka memberi sebiji telur kepada jungkook. Sorang lagi menutup pintu.
" now.. Terima lah padah nya " jungkook and the geng mula melontar telur ke arah ku.
...
" ambik kau!! Padam muka!! Cari lah pasal lagi dengan aku! Geng-ii kau sekali aku belasah " aku membetulkan t-shirt yang dipakai lalu membuka pintu dan keluar.
" ah! Kookie! Asal tak bagitahu hyung yang si minah tu tomboy!? Sakit pinggang hyung! " jin mengerang kesakitan sambil memegang pinggangnya.
" ingat kookie tak sakit ke! Aduhh "
Nak tahu apa jadi? Jom kita flashback.
FlAsHbAcK
Jungkook n the geng mula melontar telur ke arahku. Aku tersenyum sinis. Kau ingat aku tak pernah kena macam ni ke dulu? Aku dah tahu taktik nak elak semua ni. Aku tunduk dan tendang kaki diaorang dari bawah. Diaorang semua jatuh serentak. Telur tu terbaling ke arah lain. Noww! Its my revenge. Mata aku keluar api xD.
" ni hadiah dari aku. Tiap-ii sorang dapat "
Dush! Dush! Dush! Arh! Sakit! Kesah lak aku! Omma! Dush! Dush! Appo!! Dush!
Mina dan nami yang berada di luar memandang pintu dewan dengan perasaan takut.
End FlAsHbAcK.
" asal korang ni? " aku hairan sebab mina dan nami pandang aku semacam.
" tak ada apa-ii " jawab mereka terketar-ketar.
" kalau macam tu, kajja balik dorm. Lepas ni kita takda kelas dah. "
" o-o-ok. "
" Nami, kat sini ada padang tak? "
" ada, tapi jauh jugak dari sini. Hujung kawasan U. Wae tanya? "
YOU ARE READING
Tomboy Vs Girly S1 & S2 (Hiatus)
FanfictionMengisahkan seorang namja yang bernama Kim taehyung. Dia dipaksa oleh keluarganya untuk mencari calon isteri di usia yang muda kerana dia sibuk dengan urusan kerjanya yang tak menentu. Tapi.. Dia gagal menjumpai calon yang sesuai. Dengan tu,ommanya...