Part 10

468 31 3
                                    

Minji pov

Aku melihat nombor kunci di tangan. 503.. Mana pulak lah bilik dorm ni? Dahlah takda satu makhluk pun yang lalu. ( kang tk pasal makhluk halus lalu kat situ.. Baru kau tahu xD).

Sedang aku berjalan, tiba-ii ada satu daun pintu melekat kat atas muka aku ni. Aku jatuh terduduk.

" woii! Agak-ii ah nak bukak pintu pun! "

Seorang namja muncul di sebalik pintu sambil tersenyum.

" are u hurt? "

" of course lah! Buat tanya pulak. Pabo betul!" namja ni buat aku panas!. Aku bangun dan membersihkan seluar ku yang terlekat pasir. Aku bercakap bahasa korea biar dia tak faham xD.

" are u a new student? " tanya si dia. Dah agak dia ni tak faham xD.

" yess mr pabo " balasku menyampah. Aku hiraukan dia dan ingin mengambil kunci yang terjatuh tadi tapi dia lagi pantas. Dia ambil kunci aku.

" yah!! Give back to me! "

" sedap-ii mulut kau je cakap aku pabo ye " dia mengangkat kunci tinggi dari aku. Damn it! Dia faham rupanya.

" yah!! Bagilah!! Kalau kau tak bagi..

" kalau aku tak bagi kau nak buat apa, miss pendek? " dia smirk.

" aku akan buat ni! " aku menyepak celah kangkang dia xD. Nasib aku tak pakai highheel :3. Dia pun jatuh terjelepuk. Padam muka kau! Aku merampas kunci dan terus blah.

" @/*#/?/#*/#***#*&** sakit ah!!! Tak guna punya yeoja!! "

Wahahahahahah aku gelak sampai terkeluar air mata. Tu llah. Nak cari pasal dengan aku lagi. Mataku terpandang satu pintu. Mansae!! Aku dah jumpa!! . Harap-ii dormmate aku baik belaka. Aku membuka pintu dengan perlahan dan menampak masuk. Kelihatan 2 orang yeoja sedang memandang aku.

" hehe.. Haii.. My name Park minji. Im your new dormmate. "

" yeay!! Where are from? " tanya yeoja yang berambut biru gelap.

" im from korea. Nice to meet you "

" lah.. Senegara rupanya. Saya Mina. Ni Nami. " mina tunjuk ke arah seorang yeoja memakai cermin mata dan agak nerd.

" haii " balas nami.

" dia dari japan tapi pandai bahasa korea. "

" Ouhh.. " balasku dan menarik beg ke arah sebuah katil kosong.

" kalau nak apa-ii bagitahu je kami. "

" nae^^ "

Nasib baik aku ada dormmate baik. Peramah pulak tu. Aku mengemas barang ke dalam loker dan beg yang dibawa. Selepas tu, aku duduk dengan mereka di lantai dan berbual-bual.

Tomboy Vs Girly S1 & S2 (Hiatus)Where stories live. Discover now