T&L : What ?! * terkejut *
Xiumin : Dah . Tak yah nak buad muka baboon . Tao , pakai baju cepat . Jom pergi sana .
Tao : But , aku tak mandi lagi .
Xiumin : Kesah pulak aku . Cepat ! Kalau tak , aku ngan Lay pegi dulu . Kau pegi sesorang .
Tao : Hm . Arraseo .
Xiumin : Ppalli ppalli .
5 minit kemudian .
Tao dan Lay mengambil beg sekolah mereka .
Xiumin : khaja .
Mereka menuju ke sekolah dan terus ke stor sukan .
T&L&X : heh heh heh * mengah *
D.O : Dah kenapa manusia ni ?
Tao : Memang la manusia . Tak kan Alien .
Baekhyun : Hey . Jangan kutuk anak aku . Dia Alien yang special tauu .
Semua : --"
Lay : Japp . Apa aku nak ckap tadi yekk .
Sehun : Simpan lah apa yang kau nak ckap uh . Klau kasi kau fikir , sampai taon depan tak habis .
Lay : --"
Tao : Mana mayat nya ?
Suho : Tu amende ? Patung barbie ? * perli *
Tao : Omo ! Asal jadi camtu ? * peluk Kris *
Kris : Hey . Jangan peluk aku . Not my style .
Tao : * lepas pelukan * Asal jadi camtu ?
Luhan : Pikir aku tau ke ?
Tao : Tanya je . Tak leh ke ?
Suho : Geumanhae ! Jangan gaduh kat sini . Baik kita dengar apa yang Prof. tengah cakap uh .
En. Kevin : ekceli , apa dah jadi , Prof. Kwangsoo ?
Prof. Kwangsoo : tengok atas , ye anokk anokk .
◎ flashback ◎
awan muncul di atas kepala setiap orang .
Prof. Kwangsoo : * bersiul * Sunyi sekolah ni . * tengok jam * Mm . Patutlah . Baru pukul 6:45 pagi . Murid mana lah yang rajin datang awal cemni . * bukak pintu utama * * masuk pejabat PK Kokurikulum * Hm . Mana kunci stor sukan . Taeyeon ni . Terbawak balik ke . Ke tertinggal kat stor. Haish . Nak kena budak ni .
Lalu , Prof. Kwangsoo meletakkan barangnya dan pergi menuju ke stor sukan .
Sampai di stor sukan .
Prof. Kwangsoo : Hm . Pintu tak berkunci . Btw , beg sekolah siapa ni ? * bukak pintu * OMO ! T-ttae-yyeon ?! Ottokaji ?! Okay . Rileks . Jumpa pengetua lahh .
Lalu Prof. Kwangsoo pergi ke bilik pengetua . Kelihatan pengetua sedang meletakkan beg komputernya dia atas kerusi kerana dia baru sampai .
Prof. Kwangsoo : Pengetua ! Taeyeon .
Pengetua : Ya . Kenapa ngan Taeyeon ?
Prof. Kwangsoo : Mayat dia . Ada kat dalam bilik stor !
Pengetua : Jinjja ?!Apa dah jadi ?
Prof. Kwangsoo : Mollayo .
Pengetua : Jom ke sana .
Prof. Kwangsoo : jomm .
Prpf. Kwangsoo dan Pengetua ponn pergi ke stor sukan . Seseorang memerhati mereka dari jauh .
xxx : Hahhah ! * evil laugh * padan muka .
YOU ARE READING
[ C ] wolf vs vampire° lulu
Fanfiction+ dendam yang tersimpan lama dan ingin terbalas