Tao : Owh . Cemtu ekk .
Suho : -.- kau ni . Otak udang betull .
Chanyeol : Hmm . Sejak aritu aku dah rasa yg ni kerja Vampire . Tapi aku tak nak hebohkan . Kalau si Tao ni tahu , aku yg jadik mangsa . Dia mesti akan suh aku teman dia kencing time malam and dia mesti nk tido sebelah aku . Dah lahh buas . Sebab tu aku tak nak bagitau .
Tao : Heheheh . Well . That's me .
Sehun : Kjap . Asal saeng bau busuk ahh . Bau cm air longkang ?
Tao : * senyap *
Semua : * bau *
Baekhyun : eii . Bau dari Tao . Busuknya ko nih . Ko tak mandi pagiy ke hah ?
Kai : * gelak *
Tao : Aku nk mandi , sekor sekor kacau aku . Lastly aku tak dpat mndi . Just gosok gigi .
Baekhyun : Patut ahh busuk . Nyesal aku dok sebelah kau nihh . * jauh sikit dri tao *
Tao : Rasanya kau ni dah lama hidup .
Baekhyun : ..
Lay : Tapi , kenapa Vampire ? Ada orang buat salah ke ?
Luhan : Hurmm . Or diorang nak blas dendam atas apa yg kita lakukan dulu ?
Baekhyun : Pasal tu ? Takkan diorang tak maafkan lagiy .
Sehun : Hyung pikir , diorang tu thenang ke nak maafkan org yg dh buat thalah kat diorang ? Tapi itu bukan thalah kita . Diorang yg cari pathal .
Suho : Hm . Kita kena lebih berhati hati . Rasanya diorang nak target org luar . So , kita kena sebarkan benda ni . Supaya yg lain lebih berhati-hati . Setuju ?
Semua : Setuju ! ( Sehun sorg je yg ckap ' Thetuju ' )
Kris : Vampire is not my style .
Semua : * abaikan Kris *
D.O : Dah . Jom balik kelas . Nanti terlepas subjek sains .
Chanyeol : Rajin nya kau . Bkan sebelom ni kau suka mengelak time sains . Tetibe rajin pehei ni ?
D.O : * amik kuali *
Chanyeol : Okay okay . D.O yg chomel , hensem dan tinggi lahh sangatt ni rajin belajar . Especially subject sains .
D.O : * letak kuali *
Chanyeol: Hehehheheh
Mereka ponn balik semula ke kelas .
_____