A je to tady už pojedeme naposledy se koukam na barak ve kterem jsem vyrůstala. Zase začínam brečet "Přestaň řvát" zařval až jsem nadskočila. Hodně se ho bojim "můžu se na něco zeptat?" řekla jsem " jasně " "co teď se mnou bude?" usmal se tak slizce. Fuj nenavim ho a to ho "znám" max. 20min. "Budeš u mě doma, budeš dělat to co budu chtit. Když ti řeknu aby si se svlekla uděláš to jinak tě čeká trest a to nechceš." no to snad ne chci zpatky domu. Ale to už neni muj domov. Ani nevim jak ale usla sem. Probudilo me až když mi někdo šeptal do ucha "zlatíčko prpbuď se " přikrila sem si jlavu. Počkat! Kde to jsem. Ne ja myslela že to byl jenom sen. Nebyl! " kde to jsem ?" "u mě doma zapoměla jsi ?" zasmal se . "postav se!" řekl až jsem zase nadskočila. Radši jsem to uďelala. "Spravně a teď se svlikni ať vidim co jsem si to přivedl" ne zase citim potučky slz. Začala jsem si stahovat kalhoty a pak tričko. "Ještě pokračuj" "a nestači to takhle?" "ne!" tak jsem si rozepinala podprsenku a to jsem slišela jak si něco mumlal pod nosem a pak kalhotky. Ale to už jsem si rukama zakryvala prsa a 'mušličku'( to je slovo:'D). Už jsem viděla jak jde ke mě tak jsem couvala až jsem narazila na zeď. Šahl mi na rameno a to jsem sebou zase cukla "Dej ty ruce prič" ale to jsem neudělala. Tak to udělal za mě "perfektni " řekl potichu."lehni si na postel" tak jsem šla ale nelehla jsem si tak do mě strčil "nohy od sebe" už zase brečim jako želva udělala jsem jak chtěl. Vyjekla jsem protože do me vsunul dva prsty nečekala jsem to "jak vidim jsi ještě panna" "no ne asi je mi jenom 16" za tu poznamku jsem dostala facku. "Tohle si je mě dovolovat nebudeš nejsem žasnej tvuj kamarád rozumime si?" "ano". Vytahl ze mě prsty a olizl je "chutnáš skvěle" fujj to je prase přijde mi to nechutný. "Oblekni se přije pár mých kamarádů aby jsme si zahrali poker oblečeš si to co ti přinesu" přikivla jsem nebudu odmlouvat. Odešel tak jsem se šla umejt nechci na sobě ty jeho pracky.
Tak a je tu další část akorat nikdo to nečte ale mě to baví psat
Buy guyz:**
ČTEŠ
V Moci Mafiána
FanfictionMladá středoškolačka Elis. Rodiče pracují v mafii tím ji ale zatahují do světa zbraní, drog a alkoholu. Co se jí stane až narazí na.......?!