8.Kapitola

980 27 5
                                    

Byla jsem nadšena že jdeme někam ven ale to jsem ještě nevěděla co mě čeká. Vyšli jsme ven a slyšela jsem vystřel "běž se schovat dovnitř" nařídil mi. Schovala jsem se, strašně jsem se bala co se děje. Vyděla jsem stín v obýváku. Rychle jsem vyběhla schody a schovala jsem se do pokoje pod postel. Někdo vtrhnul do pokoje. Zadržela jsem dech aby mě neslyšel . Hledal snad všude podle toho jak jsem slyšela jak chodil po pokoji. Najrdnou sem vtrhnul Jack a začal střilet. Jeden z nich spadnul na zem. Koukla jsem se z pod postele kdo to byl. Ještě že to nebyl Jakc.
"Tak moc jsem se o tebe bál, pojď sem ke mě." Zvedla jsem se a skočila mu do náruče.
"A kdo to byl"
"To ještě nevim ale jdu to zjistit, jdi vedle do pokoje zavolám někomu ať to přijde uklidit. Hlavně se zamkni." dala jsem mu pudu na líčko a odešla jsem do pokoje. Napustila jsem si vanu a začala jsem se svlíkat. Rozhlédla jsem se a vyděla jsem na skříňce rádio zapla jsem si ho a vlrzla jsem si do vany a relaxovala jsem.

Asi jsem ve vaně usla protože voda byla studena. Rychke jsem vylezla a vzala jsem si na sebe aspoň župan když jsem u sebe neměla žádné věci. Lehla jsem si do postele a usla jsem ani nevim jak.

Po hodně dlouhé době nový díl doufám že to ještě někdo čte. A omlouvám se za chyby.

V Moci MafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat