5.Kapitola

1.1K 31 8
                                    

"Zlatíčko přines nam všem whiskey" tak jo a začíná to. Šla jsem do kuchyně, nalila jsem vše whiskey a šla jsem zpátky. Všem jsem to rozdala ale když jsem to podávala Jackovi tak si mě posadil na klín "beruško sundej tu sukni ať se máme na co dívat" "ne prosím" jenom se nahlas zasmál "ono to umí prosit" a to už se smáli všichni. "Dělej!" lekla jsem se se a radši jsem to udělala. "To je kost" "hele Jacku nechtěl by si mi ji pujčit na jednu noc" koukal na mě tak slizce fujj. "Tak to si budeš muset počkat Luku až nebude panna" "já si s radostí počkám". "Hele a nechtěla by nam ta tvpje kočička tady zatancovat" "ne" řekla jsem drze. "Co jsem ti řekl" zařval na mě Jack."že nemám bejt drzá" řekla jsme potichu "přesně jdi do pokoje až budu něco potřebovat tak tě zavolám" radši jsem odešla. Zavřela sem se v pokoji a začala brečet. Asi po pul hodině brečení jsem usla. Zdál se mi sen.
Sešla jsem schody a tam byl taťka běžela sem ho obejmout ale jak jsem běžela tak se ode víc a víc vzdaloval.
V tom jsem se probudila proto že jsem na sobě cítila doteky, ale byly to přijemné doteky. Ten kdo se mě dotýkal tak se dotklmého středu začala jsem vzdychat. Otevřela jsem oči abych se podívala kdo to je. Samozřejmě to byl Jack. Začal ve mě pohybovat prsty vzdychala jesem vic a vic. Začal mě líbat a sundal mi kalhotky a i podprsenku. On si začal sundavat tričko a kalhoty a boxerkama. Začal mi dráždit bradavky, bylo to tak "ahh". "Bereš prášky" zeptal se "ano" "to je dobře". Vsunul do mě jeho penis a začal se ve mě pohybovat. "Ahh" obmotala jsem mu nohy okolo pasu a najednou jsem citila jakoby jsem se tříštila na miliony kousků on ještě pat krat přirazil a svalil se vedle mě. "To bylo úžasný" řekl. "To teda bylo" pak už jenom jakjsem usla na jeho hrudi.

Tak ahoj tady je ta kapitola jterou jsem slibovala. Zase se omlouvam za chyby píšu na mobilu. Tak doufam že se vam to zatim líbí. Hi guyz:*

V Moci MafiánaKde žijí příběhy. Začni objevovat