Čekala jsem na něj. Bála jsem se jako nikdy předtím, když přišel měl v rukou pouta a provaz v tu chvíli jsem se zděsila.
"Teď budeš dělat to co říkám já takže si sundej všechny hadry a lehni si na postel a rozkroč nohy"
Bála jsem se a proto jsem udělala to co chtěl. Když jsem si lehla, tak mi dal na ruce pouta a přivázal mi nohy k posteli.
"Jacku ne! co to děláš prosím nedělej to"
"Drž hubu ti říkám"
Když mě Jack přivázal začal se svlékat, šel blíž ke mně a začal se se mnou líbat spolupracovala jsem, bála jsem se. Líbal mě zdravě ze začátku se mi to líbilo ale potom mě začaly osahávat zmáčkl mi prsa hrozně to bolelo , pusou jel trochu níž začal mi sát bradavku "ahh".
"Teď se připrav"
Zajel do mě až po kořen ze začátku to bolelo ale po chvíli jsem si zvykl ale on začal přidávat na tempu, na takovéhle tempo jsem nebyla zvyklá začalo to bolet
"Jacku prosím ne to bolí"
Ale on jakoby se v tom vyžíval. Vypadalo to že už bude, když se udělal tak mi dal pusu na čelo a odešel. Nechal mě tam svázanou, brečela jsem nevím jak dlouho protože jsem pak usla. Probudila jsem se až ráno byla jsem furt přivázaná řvala jsem na Jacka ale asi spal protože nepřišel a nebo mě ignoroval. Chvíli jsem čekala a po chvíli jsem zařvala z plných plic.
"Jackuuuuuuuu"
Najednou se rozrazily dveře.
" Co je co se děje, co se tady dělo a proč jsi přivázaná" divil se Jack to se zeptej sám sebe a teď už mě rozvaž!.
Byla jsem na něho naštvaná Vzala jsem si věci a šla jsem se vysprchovat Raději jsem se zamkla v koupelně Aby za mnou Jack nešel.Tak zase jindy ted mám více času .
ČTEŠ
V Moci Mafiána
FanfictionMladá středoškolačka Elis. Rodiče pracují v mafii tím ji ale zatahují do světa zbraní, drog a alkoholu. Co se jí stane až narazí na.......?!