..................Yalçına doğru yürüyorum yeni öğrencilere bir bakıp yeniden sanki canlanıcakmış gibi gelen iç sesime dalıyorum...İlk gözüme çarpan mavi bir gömlek giymiş altına kahverenginin en sevdiğim tonu olan kahve köpüğü renkli bir pantolon var saçları derli toplu pek kası yok...yanındaki çocuk iri yarı kaslı sanki çok şişmiş ama söndüremem maalesef (çok şişmişlerden nefret ederim) deri siyah ceket beyaz tişört ve ütüsü yapılmamaış bir pantolon giymiş...
Onlara doğru yaplaşıp Yalçına bakıyorum Yalçın derin bir nefes çekip,
Yalçın-Evet ,bu Dolunay en yakın arkadaşlarımdan biri ve Dolunay bunlar Yalın ve Toprak .
Yalın- Merhaba, tanıştığıma memnun oldum .
Dolunay- Evet, deyip derin bir iç çekiyorum ve dayanamayıp,
Dolunay-Kendiniz, kendinizi tanıtırmısınız ,
Yalın- Ben okulumun en sportif öğrencisi idim ayrıca santranç ve piyanoda süperim,
ona bakıp sportif kelimesini arıyorum fakat sonuç başarısız,sessiz bir şekilde
Dolunay-Ya ineklerde süt içiyor zaten ,diyorum tabi Yalçın yakınımda olduğundan bunu duyuyor ve beni dürtüp yarım ağızla
Yalçın -Biraz nazik olsan ölür müsün,diyor
Yalın-Efendim
Yalçın-Aaa evet ders başlamak üzere ,Dolunay sen arkadaşları sınıfa bırakır mısın?
Dolunay-Aaa şey benim derse yetişmem lazım ,deyip hemen biyoloji sınıfına kaçıyorum tabi arkamdan Yalçının Dolunay diye bağırdığını duyuyorum ama hiç dinlemeden ilerliyorum...
Sınıfa girip malzemeleri alıyorum oturduğumda kapının birden oçıldığını duyup gelene bakıyorum tabi tek ben değil herkes ,içeri girdiği zaman Yalın olduğunu görüp gözlerimi deviriyorum.
Öğretmen sınıfa girdiğine bugün neler yapıcağımızı söylüyor ben bu arada hem dinliyor hem de çiziyorum , insanları anlamak pek kolay olmaz herkesin kendine göre insanları tanıma şekli vardır ben çiziyorum...
Öğretmen-Konumuz Endokrin sistemi ,.................Yalın ve Toprakın nasıl kişiler olduğunu anlamak isterim , genellikle filmlerde hani ya , sessiz kız oğlanın ya da sessiz oğlan kızın dikkatini çeker bu yorumu 7. sınıftan sonra bıraktım.
Öğretmen genellikle dinlemediğimi düşünür ve genellikle soru sorar yine yeniden aynı şey olucağını bildiğim için dinliyorum fakat aynı zamanda çiziyorum...
Öğretmen-Dolunay bize vücut bütünlüğüne ne dendiğini söyler misin,
aynı şey oluyor herkesin bana kaktığını hissediyorum ama başımı kaldırmadan,
Dolunay-Homeostasi diyorum , tabi yine şaşırıp
Öğretmen-Evet çocuklar önünüze dönün ..................................Dersin sonunda hoca ufak bir test dağıtıp sonuçları olacağını söylüyor ..........
Test bittiğine sonuçlar teker teker veriliyor ben tam puan almışım , notuma bakarken ,
Ne !!!!!!!!!!!!!! , diye bir ses duyuyorum arkama bakıp kimden geldiğini anlamaya çalışıyorum ve baktığımda Yalın olduğunu görüyorum
Öğretmen Yalına dönüp , sonucum pek iyi değil seni mmm etrafına bakıp Dolunay çalıştıracak bu sefer ne sesi benden çıkıyor aMaN tAnRım!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
........................................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ROTASIZ GEMİ
Fiksi RemajaHayatım tek bir doktor kontrolü ile kararan hikayellerden,hayatım boyunca farklıydım bunu sadece yaşamadım yüzüme vuruldu eskiden herkes önümde diz çökücek vaziyetteydi şimdi ellerim boş ve yanımda sadece bir kişi var ... Hayatım boyunca beni yenide...